ZNAMKA V SEJEMSKI INDUSTRIJI: SEJEM S KAVČA

Aktualno, Prispevki

📅 03.03.2022

V poplavi spletnih in hibridnih dogodkov, ki jih je pospešila pandemija COVID-19, je vseskozi zanimivo spremljati ITjevske invencije in nadgradnje virtualnih prostorov, o čemer smo že pisali v prvi lanski številki revije Super Znamka (platforma Brella in primer konference NTK). V nadaljevanju pa je vredno osvetliti tudi tiste primere spletnih dogodkov, ki so že v offline verziji vselej delovali na zelo statičnih temeljih (stojnice s knjigami) in se toliko težje primerjajo z IT dogodkom NTK, ki že v osnovi nagovarja online občinstva in se bolj upravičeno poslužuje online orodij. Sejem s kavča je takšen primer.

Minulo pomlad, ko razmere še niso dovoljevale sejmov v živo, so se deležniki iz sveta založništva združili v ideji spletnega nastopa: preprosto spletno nakupovanje knjig na t. i. Sejmu s kavča. Ob svetovnem dnevu knjige, ki je potekal med 22. in 25. aprilom, je Sejem s kavča odprl vrata s skupno spletno knjigarno, v kateri je več kot 50 slovenskih založnikov po ugodnih sejemskih cenah ponudilo več kot 500 skrbno izbranih knjig.  Preprost nakup je omogočala začasna sejemska spletna trgovina s skupno košarico in enotnim odpošiljanjem.

Komunikacija je stekla na sloganih: Vsak dan je dan za knjigo. Podarimo si jih ob svetovnem dnevu knjige! Vizualni pečat pa je kampanji pustila izvrstna ilustracija in oblikovanje Nenada Cizla (Trampolin). Organizatorji (pisarna Ljubljane, Unescovega mesta literature) in partnerja (Javna agencija za knjigo RS in Društvo slovenskih pisateljev) so z organizacijo tega enkratnega spletnega dogodka spomnili: ”Ni samoumevno, da imamo dobre knjige. Zato jih je pomembno ne le brati, temveč tudi kupovati”. Drži, vsaj enkrat (če že ne večkrat) letno lahko knjige kupujemo in jih drug drugemu podarjamo. K projektu so se odzvale in sodelovale številne občine, lokalni partnerji, splošne knjižnice, z vseslovensko pobudo k podarjanju knjig ob svetovnem dnevu knjige.

Sejemsko vzdušje je bilo enako avtentično kot samo ime spletnega dogodka (Sejem s kavča). Založniki so poskrbeli za izvrsten sejemski stik preko telefonskih številk pa tudi spletnih klepetov v živo. V Ljubljani so poskrbeli tudi za svojevrstno dostavo; dostavljali so jih namreč s kolesi, manjši izbor pa tudi preko partnerja Wolt. Tako so v duhu aktualnih ukrepov nadaljevali z že utečenimi navadami vse bolj priljubljenih dostav in kroženj po ljubljanskih ulicah.

Zgodba Sejem s kavča se je pričela lani, ko je pisarna Ljubljane, Unescovega mesta literature ob svetovnem dnevu knjige na pobudo in v sodelovanju s slovenskimi založniki ter JAK praktično čez noč organizirala prvi slovenski knjižni sejem na spletu. V podporo knjižnim ustvarjalcem v Sloveniji so se kontinuirano trudili in inventivno organizirali dogodke, glede na aktualne razmere epidemije. Tako so v toplejših mesecih stekli še vsaj trije dogodki pod imenom Sejem na zraku, ki so potekali v živo.

Sejem s kavča in Sejem v zraku tako ostajata prijeten navdih, kako lahko kreativnost znamčenja diha v še tako offline industriji, kot je sejemska.

Sejem s kavča

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.