Znamka v glasbeni industriji: Evrovizija

Aktualno, Prispevki

📅 22.07.2021

V tokratnem prispevku primera znamke v industriji bom oplazila znamko Evrovizija (v prejšnjem prispevku: znamka v filmski industriji). Še posebej zato, ker se v času pisanja tega prispevka približuje ta priljubljeni letni glasbeni festival, ki je svojevrstna zgodba o uspehu. Gledajo ga vsi. No, kdo ga tudi preskoči. Kar skušam naglasiti na tem mestu, je to, da kljub različnim glasbenim okusom, ki jih ljudje pri poslušanje glasbe gojimo, vendarle obstaja en festival, ki kot močna znamka za nekaj ur združi ljudi širom po svetu (ne samo v Evropi), od mlajših do starejših, od poslušalcev klasičnih žanrov do poslušalcev sodobnih elektronskih vibracij. Na tem mestu si bom drznila izpostaviti, da podobno kot pri Superbrands Global organizaciji, ki kot podelitev nagrad znamkam deluje v različnih državah sveta, sistem takšnega podobnega merjenja (ljudje, žirija) in reprezentiranja očitno zagotavlja svojstveno pozornost.

Pa bodimo iskreni, še zdaleč ne gre samo za merjenje in končnega zmagovalca, ampak celoten koncept, ustroj, zgodbo, pravljico, doživetje, spektakel, ki ljudi, sledilce, gledalce in poslušalce pritegne, tj. glasbena pesem (z nastopom vred) posamezne države. Ključen je torej celoten koncept in sporočilnost, na katerem je Evrovizija utemeljen. To je tudi tisti žar, ki ga v teorijah o znamčenju vsakič znova predihujemo: vse se začne najprej na premišljenem in izdelanem konceptu zgodbe, vse ostalo pa je v rokah promocije in sodelovanja. Morda se ob kakšni priložnosti posebej posvetim podrobnejšemu opisu in razčlembi te znamke (Evrovizija), v nadaljevanju pa naj za nek bralski predah služim kot navdih za poslušanje kakšnih evrovizijskih pesmi iz preteklosti na YouTube kanalu. Sama si katero še mnogokrat rada zavrtim. Iz zakladnice tega, kaj se mi je v preteklih desetletjih najbolj vtisnilo v spomin, v nadaljevanju delim deseterico evrovizijskih pesmi po mojem osebnem izboru, ki so mi ostale in še vedno ostajajo. V času pisanja tega prispevka jih pišem, stresam na dušek, brez raziskovanja in vnovičnega poslušanja, da bi naredila vtis na vas, draga bralke in bralce. Evrovizija je navsezadnje subjektivna emocija v kolektivni emociji tega spektakla.

  1. Elina Born & Stig Rästa: Goodbye To Yesterday (Evrovizija 2015, Estonija).
  2. Toto Cotugno: Insieme: 1992 (Evrovizija 1990, Italija).
  3. Kali: Monté la riviè (Evrovizija 1992, Francija).
  4. Umberto Tozzi, Raf: Gente di mare (Evrovizija 1987, Italija).
  5. Joëlle Ursull: White and Black Blues (Evrovizija 1990, Francija).
  6. Mahmood: Soldi (Evrovizija 2019, Italija).
  7. Nina Morato: Je Suis Un Vrai Garçon (Evrovizija 1994, Francija).
  8. Francesco Gabbani: Occidentali’s Karma (Evrovizija 2017, Italija).
  9. Amina: Le Dernier Que A Parlé (Evrovizija 1991, Francija).
  10. Riva: Rock me (Evrovizija 1989, Jugoslavija).
vir slike: https://eurovisionworld.com/

Ostali prispevki

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja