Strappare lungo i bordi (slovenski približek naslova: Dirkanje po robovih ali Dirkanje po pikčastih črticah) je trenutno najbolj gledana Netflixova serija v Italiji. Prehitela je celo superkultno igro Squid Game in pa vselej težko pričakovane nove epizode serije Narcosa. Serija, ki je nastala po stripih rimskega ilustratorja Zerocalcara, je preplavila Instragram. Dobesedno – nekatere fraze iz njegovih stripov so postale tako rekoč ikonične. Podobno tudi na Twitterju, kjer se pod #strapparelungoibordi odpirajo tematske modne muhe tedna. V središču serije je Zerocalcarejevo potovanje skupaj z dvema zgodovinskima prijateljema, Sarah in Secco, ki ga prekinjajo spomini in življenjske zgodbe; od prvega šolskega leta prek srednje šole do vrnitve v sedanjost. Priljubljenost serije odmeva tudi v tujini, pod #tearalongthedottedline na twitterju. Serijo, ki velja za nedvomni trend hit Netflixa v Italiji, so posneli v DogHead Animation, studiu v Firencah, ki slovi tudi po več drugih uspešnicah v samo v preteklem (2020) letu: Mika fet. Soprano – Le Coeur Holiday, tha Supreme – blun7 a Swishland.
KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja
Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.
0 komentarjev