PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Zaživela je prva edicija spletnega kataloga znamke Made in Slovenia

made in slovenia

Spletni katalog selekcije slovenskih daril pod skupno znamko Made in Slovenia odraža vizualno in oblikovno odličnost ter identiteto in dediščino Republike Slovenije ter nacionalnih znamk I Feel Slovenia in Made in Slovenia. Center za kreativnost je na pobudo različnih partnerjev pripravil izbor kakovostno oblikovanih izdelkov slovenskih ustvarjalcev. Izdelke, ki izstopajo po kakovosti oblikovanja, odličnosti izdelave, uporabi trajnostnih materialov in inovativnosti, je izbrala strokovna komisija CzK. 

Vrhunski izdelki slovenske izdelave

Na podlagi Javnega poziva, ki ga je spomladi objavil Center za kreativnost, je komisija v sestavi Maja Bahar, Narodni muzej Slovenije; Barbara Hiršman, Protokol Republike Slovenije; Barbara Jaki, Narodna galerija; Emil Kozole, studio Ljudje; Barbara Predan, Akademija za likovno umetnost in oblikovanje; Maja Vardjan, Muzej za arhitekturo in oblikovanje; in Yasmin Martin Vodopivec, Mednarodni grafični likovni center, izbrala selekcijo slovenskih daril. Ta obsega 57 vrhunsko oblikovanih izdelkov, vsi so v večji meri izdelani v Sloveniji in so prejemniki certifikata odličnosti Made in Slovenia.

Velikani Slovenije in legendarni slovenski izdelki

Selekcija izdelkov v svetu promovira dobro slovensko oblikovanje, zastopa trajnostna načela ter prispeva k sodelovanju med kulturnim in kreativnim sektorjem ter gospodarstvom. Med izbranimi ponudniki daril so ustvarjalci, oblikovalci, umetniki in podjetja iz vse Slovenije, pripadniki različnih generacij.

Med izdelki izstopajo dela uveljavljenih slovenskih oblikovalk: Tanje Pak, Ksenije Baraga, Maje Licul, Darje Malešič in drugih. Ob bok jim stopajo dela mlajših oblikovalskih kolektivov, kot so FOLDS, Zalokar & Zupančič, JUS projekt in Krater. Izdelki odražajo vrednote in značilnosti Slovenije ter izražajo slovensko identiteto na sodoben način.

Izdelki se združujejo v tematske kolekcije: Velikani SlovenijeVoda in Bližje naravi. Velikani Slovenije se poklanjajo legendarnim osebnostim iz zgodovine slovenskega oblikovanja in arhitekture, med njimi pionirju slovenskega oblikovanja Niku Kralju, arhitektu Edvardu Ravnikarju, industrijskemu oblikovalcu Davorinu Savniku in ilustratorju Matjažu Schmidtu. Kolekcija Voda v ospredje postavlja odnos do vode, v kolekciji Bližje naravi pa so zbrani izdelki, ki v izpostavljajo naravne danosti Slovenije.

Vsak od izdelkov ima svojo zgodbo, ki povezuje oseben odnos ustvarjalca do slovenske dediščine. Med njimi je tudi lesena igrača Konstrukta, ki jo je leta 1976 zasnoval znameniti slovenski arhitekt Niko Kralj, z namenom spodbujanja ustvarjalnega mišljenja in tehničnih spretnosti mladih, vendar pa njena proizvodnja nikoli ni stekla. Dodelana igrača je na trg prišla kot plod sodelovanja med Muzejem za arhitekturo in oblikovanje, zadrugo Festival lesa in obrtniki iz kočevsko-ribniškega predela. V izboru se nahaja tudi Slovenski tarok, najpogosteje igrana družabna igra v Sloveniji. Motive navdihujejo slovenska etnologija, zgodovina, mitologija in dediščina, naslikal pa jih legendarni ilustrator Matjaž Schmidt po zamisli Janeza Bogataja.

Anja Zorko, vodja Centra za kreativnost, dodaja: »S kontinuiranimi javnimi pozivi in izbori za selekcijo slovenskih daril Made in Slovenia podpiramo kakovost produkcije in celostnega oblikovanja izdelkov, ki predstavljajo vizijo sodobne Slovenije in pripomorejo k njeni diplomatski, kulturni in poslovni prepoznavnosti v mednarodnem prostoru. Zaradi odličnega odziva na prvi javni poziv bomo v Centru za kreativnost selekcijo nadgrajevali in nov javni poziv objavili že v začetku prihodnjega leta.«

Podjetja in posamezniki, ki jih zanima nakup izdelkov, svoje povpraševanje preko spletnega kataloga selekcije slovenskih daril znamke Made in Slovenia pošljejo neposredno avtorju izdelka.

Spletni katalog selekcije slovenskih daril znamke Made in Slovenia je dostopen na povezavi madeinslovenia.design.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.