Zavarovalnica Triglav je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.
📅 30.08.2021

Zavarovalnica Triglav se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Zavarovalnica Triglav je najstarejša in obvladujoča družba skupine Triglav, največje zavarovalno-finančne skupine v regiji Adria in ene vodilnih v jugovzhodni Evropi. Skupina Triglav ohranja čvrsto finančno stabilnost, visoko kapitalsko ustreznost in dobičkonosnost poslovanja.

Zavarovalnica Triglav je ponosna, da so stranke, ki so v središču njenih aktivnosti, zadovoljne s ponujenimi storitvami, rešitvami in odnosom. Z znanjem, izkušnjami in finančno močjo že več kot 120 let upravičuje zaupanje strank, da bo najbolje poskrbela za njihovo varnost in prihodnost. Ključna stebra poslovanja sta osebno zavarovalništvo in upravljanje premoženja (zavarovanje premoženja in premoženjskih interesov, avtomobilska, kmetijska, transportna zavarovanja, zavarovanja terjatev ter zavarovanja za prosti čas in potovanja). Potrebam strank prilagaja tradicionalne in digitalne pristope, razvija inovativne storitve in produkte, ki jih nadgrajuje z asistenčnimi storitvami in pri tem stremi k enostavni in vsekanalni dostopnosti. Njena prioriteta je zagotavljanje dodane vrednosti za stranke.

V luči celovite digitalne preobrazbe poslovanja so v zadnjem obdobju okrepili digitalne prodajno-storitvene, komunikacijske in distribucijske kanale in orodja ter povečali digitalno prisotnost. Na daljavo je zdaj mogoče skleniti praktično vsa premoženjska, zdravstvena in večino življenjskih zavarovanj. Vrednote družbe so hkrati tudi ključne usmeritve, na katerih zavarovalnica gradi svoje aktivnosti, razvija zavarovanja in storitve. Temu sledijo tudi komunikacijske rešitve, izvedbe oglaševalskih kampanj, vsebinski projekti ter družbeno odgovorne in preventivne dejavnosti. Kljub nekaterim razmeroma kompleksnim zavarovanjem si prizadeva, da stanke ozavešča, jim ponuja poenostavljeno razlago zavarovanj preko koristnih nasvetov ter jim je na voljo kot zanesljiv in odziven partner.

Bravo Zavarovalnica Triglav za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

triglav

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja