Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je konec novembra predstavila kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) za širjenje veselja po Evropi. Pozitivno praznično izkušnjo vnaša tudi v duhu izzivov, s katerimi smo se soočali v zadnjih dveh letih. Televizijski oglas so posneli s Savanah Leaf, nekdanjo olimpijko, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije na družbenih omrežjih Zalanda, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly. V okviru kampanje imajo prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih priložnost deliti svoje fotografije, na katerih pokažejo, kaj njim pomeni veselje. V nadaljevanju pa sledijo fotografije številnih znanih igralcev, modelov, znamk in partnerjev, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.
KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor
Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.
0 komentarjev