Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je konec novembra predstavila kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) za širjenje veselja po Evropi. Pozitivno praznično izkušnjo vnaša tudi v duhu izzivov, s katerimi smo se soočali v zadnjih dveh letih. Televizijski oglas so posneli s Savanah Leaf, nekdanjo olimpijko, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije na družbenih omrežjih Zalanda, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly. V okviru kampanje imajo prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih priložnost deliti svoje fotografije, na katerih pokažejo, kaj njim pomeni veselje. V nadaljevanju pa sledijo fotografije številnih znanih igralcev, modelov, znamk in partnerjev, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.
LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect
Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo.