📅 17.12.2021

Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je konec novembra predstavila kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) za širjenje veselja po Evropi. Pozitivno praznično izkušnjo vnaša tudi v duhu izzivov, s katerimi smo se soočali v zadnjih dveh letih. Televizijski oglas so posneli s Savanah Leaf, nekdanjo olimpijko, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije na družbenih omrežjih Zalanda, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly. V okviru kampanje imajo prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih priložnost deliti svoje fotografije, na katerih pokažejo, kaj njim pomeni veselje. V nadaljevanju pa sledijo fotografije številnih znanih igralcev, modelov, znamk in partnerjev, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.

Zalando
Vir slike: zalando.com

Ostali prispevki

Berem Super Znamko

Berem Super Znamko

Super Znamko berem sam,Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz...

EU kartica ugodnosti za invalide

EU kartica ugodnosti za invalide

Kreativna baza, družba za komuniciranje in strateško svetovanje, slovensko javnost razsvetljuje o pomembnem družbeno odgovornem projektu: EU kartice...

Intralighting z novim izdelkom Issa

Intralighting z novim izdelkom Issa

Podjetje Intralighting, vrhunski in vselej inovativen ponudnik naprednih svetlobnih rešitev, je na trg poslal nov svetlobni instrument – Issa. Še...

Drzno drzni Bold

Drzno drzni Bold

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja