{"id":6103,"date":"2022-09-30T08:00:00","date_gmt":"2022-09-30T06:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/superznamka.si\/?p=6103"},"modified":"2022-10-04T16:07:26","modified_gmt":"2022-10-04T14:07:26","slug":"kaj-pravi-nino-horvat-agencija-vodik-direktor-in-partner","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/superznamka.si\/kaj-pravi-nino-horvat-agencija-vodik-direktor-in-partner\/","title":{"rendered":"Intervju – Nino Horvat (Vodik)"},"content":{"rendered":"
Podjetja, ki ne bodo dovolj resno pristopila k digitalnim kanalom, bodo ostala zadaj<\/strong>.<\/span><\/p>\n Uvodna misel: Ines Markov\u010di\u010d<\/strong><\/span><\/p>\n Nalezljiva energija dru\u017einske agencije potrjuje razmi\u0161ljanja, da so na koncu medsebojno sodelovanje in dobri odnosi tisti, ki najbolj \u0161tejejo. <\/p>\n O izzivih ohranjanja dobrih poklicnih odnosov, \u0161e posebej, ko se prepletajo tudi z osebnimi, sem se pogovarjala z Ninom Horvatom, <\/span><\/strong>direktorjem in partnerjem agencije Vodik. <\/span><\/p>\n Ime njihove agencije, kot mi je v intervjuju na vpra\u0161anje pojasnil, se navezuje na kemijski element vodik, ki ga v periodnem sistemu najdemo na prvem mestu. Njegove vezi imajo pomembno vlogo pri izgradnji nekaterih klju\u010dnih biomolekul in sporo\u010dilnost njihovega ustvarjanja v agenciji se skriva v logiki prav tak\u0161nega na\u010dina biomolekularnega funkcioniranja. Verjamejo v mo\u010dne vezi, v negovanje le-teh in v kontinuirano iskanje in izgradnjo vloge pri kon\u010dnem nastopu znamk na trgu. Projekte in kampanje za znamke ustvarjajo z veliko zagnanostjo, celovito in specialisti\u010dno obenem. <\/p>\n Ni pametnej\u0161ega odgovora, kaj je bolje: manj je ve\u010d <\/span><\/strong>ali ve\u010d je manj<\/span><\/strong>. \u201cNi\u010d ve\u010d in ni\u010d manj\u201d<\/span><\/strong>, nam Nino Horvat suvereno odgovarja na vpra\u0161anje, kaj je v poplavi vsega danes bolje ali smiselneje. <\/p>\n Dragocene in edinstvene pa niso samo zgodbe znamk, temve\u010d tudi dolgoro\u010dne vezi in zaupanje med naro\u010dnikom in agencijo. <\/p>\n Vabljeni k prebiranju. <\/p>\n <\/p>\n