{"id":5757,"date":"2022-03-17T07:00:00","date_gmt":"2022-03-17T06:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/superznamka.si\/?p=5757"},"modified":"2022-03-09T15:17:58","modified_gmt":"2022-03-09T14:17:58","slug":"manj-ko-ves-bolj-si-kreativen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/superznamka.si\/manj-ko-ves-bolj-si-kreativen\/","title":{"rendered":"MANJ, KO VE\u0160, BOLJ SI KREATIVEN"},"content":{"rendered":"\n
Velika pohvala in poklon Bo\u0161tjanu Prijanovi\u010du<\/strong>, direktorju in partnerju v agenciji New Moment Ljubljana<\/span><\/strong>. Na predavanju PR teatra<\/strong><\/span> konec lanskega leta Nova normalnost, nova kreativnost<\/em> je predstavil novosti v ogla\u0161evanju in se vpra\u0161al, zakaj (\u010de sploh) je pomembno biti druga\u010den. Od primera do primera je prepri\u010dljivo spomnil, kako se je vedno smiselno vra\u010dati k cilju, ki si ga zadamo, ter ob tem razmi\u0161ljati s svojo glavo. \u201cNe rabimo otrok u\u010diti, da so kreativni!\u201d \u0160e kako dr\u017ei. Neko\u010d mi je v diskusiji cenjeni slikar podobno dejal; kako napa\u010dne so tiste craft tehnike u\u010denja risanja, ki otroke popeljejo od prve do naslednje \u010drte, korak za korakom, namesto da bi se pri otrokovih prvih \u010di\u010dkah \u010da\u010dkah pustila prosta pot lastni domi\u0161ljiji. Zato mu je najve\u010dji absurd, ko ga sku\u0161ajo najeti za u\u010denje risanja po korakih. Vse je prav in ni\u010d ni narobe obenem.\u00a0<\/p>\n\n\n\n Nenehno se poudarja, kako se v ogla\u0161evanju stvari spreminjajo hitro. Da, spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne. Veliko je lepih besed in besednih zvez, ki so obenem tako prazne. Imamo nove kli\u0161eje (npr. nova normalnost) in nove na\u010dine komunikacije, ki pa nujno ne predstavljajo vi\u0161jega pomena ali dodane vrednosti. So zgolj aktualne puhlice.<\/p>\n\n\n\n Kaj ustvarja dobre oglase in vsebine? \u010ce deluje, deluje. \u010ce ne deluje, ne deluje, je preprost Prijanovi\u010dev odgovor. Zato ne smemo oglasa, zgodbe, vsebine nikoli soditi po tem, kaj re\u010de teta, stric, babica, prijatelj. Klju\u010dna pri vsem skupaj je dobra ekipa, ki zgodbo, oglas ustvarja. Prijanovi\u010d tu smiselno naglasi lastnosti high performance\/high trust <\/em>znotraj ekipe, ki pa jih je te\u017eko dobiti ali zgraditi. Predavanje pa je argumentirano zaklju\u010dil z zbirko bolj ali manj legendarnih oglasnih sporo\u010dil, ki so, nekatera neposre\u010deno, druga posre\u010deno, zaokro\u017eila \u0161est klju\u010dnih smernic, ki so pomembne pri ogla\u0161evanju: 1) Novo<\/span><\/strong>. 2) Druga\u010dno<\/span><\/strong>. 3) Uporabljajte dialekt<\/span><\/strong>. 4) Prepletite vse medije v eno zgodbo<\/span><\/strong>. 5) Ustvarjajte parodije (ali pa ne)<\/span><\/strong>. 6) Uporabite storytelling<\/span><\/strong>.\u00a0 <\/p>\n\n\n\n