📅 27.09.2022

Vstopite v dobo pristnosti

Izzivi, s katerimi se je soočilo človeštvo v zadnjih dveh letih, so potrdili pomembnost komunikacije na vseh nivojih – med posamezniki, delodajalci, zaposlenimi, institucijami in nenazadnje znamkami. Kot ključna sta se izkazala zaupanje in pristnost, je izpostavil programski odbor letošnje spomladanske 24. Slovenske konference odnosov z javnostmi (SKOJ). 

“Če kaj, sta zadnji dve leti poudarili pomembnost iskrenosti v medsebojnih odnosih in nenazadnje to ljudje pričakujejo tudi od znamk, delodajalcev, organizacij. Iščejo jasnost, odkritost, pristnost. Ta je srž vsega, temelj, na katerem se zgradi zaupanje, odnosi, uspešne zgodbe. Na 24. SKOJ-u so se tako pogovarjali o PRistnosti,” kot je povedal Jože Špiljak, vodja programskega odbora (mlajši partner, Herman & partnerji SK). 

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) je letošnji, že kar 24. SKOJ, ponovno organiziralo v živo, na destinaciji, kamor se vsi radi vračamo, v Portorožu. Program je bil pester, pristnost pa so nagovorili različni domači in tuji strokovnjaki, managerji, psihologi, humoristi in drugi. Chaya Mistry, dr. Aleksander Zadel in Melita Joželj Nose, Edita Krajnović, Lucija Sajevec ter Gašper Kržmanc je zgolj nekaj strokovnjakov, ki so nagovorili komunikatorje. Predstavili so tudi primere dobrih praks, ki jih je kar nekaj, kajti marsikatera organizacija je našla uspešen način, kako z ljudmi komunicirati pristno in na takšen način graditi dvosmerno komunikacijo, ki omogoča ohranjanje dobrega odnosa in zaupanja tudi ob morebitnem sporočanju negativnih informacij. 

“Prepričani smo, da moramo nadaljevati tradicijo SKOJ-a, ki je najstarejša kontinuirana strokovna konferenca nacionalnega društva za odnose z javnostmi v regiji, in naslavljati relevantne ter pereče tematike, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujemo,” je povedala Tina Cipot, predsednica PRSS (vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija).

Ostale kolumne

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

KOLUMNA: Zgodba: ko PR sreča AI

V hitro spreminjajočem se svetu, kjer informacijska tehnologija nenehno preoblikuje način(e), kako delujemo, je postala umetna inteligenca ključni igralec tudi na področju odnosov z javnostmi. Osebno mnenje? Zame je nesporno, da AI prinaša številne koristi tudi naši panogi. Dokaz? Bom podala primer…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja