PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

VSTOPITE V DOBO PRISTNOSTI

Joze-Spiljak 1

Vstopite v dobo pristnosti

Izzivi, s katerimi se je soočilo človeštvo v zadnjih dveh letih, so potrdili pomembnost komunikacije na vseh nivojih – med posamezniki, delodajalci, zaposlenimi, institucijami in nenazadnje znamkami. Kot ključna sta se izkazala zaupanje in pristnost, je izpostavil programski odbor letošnje spomladanske 24. Slovenske konference odnosov z javnostmi (SKOJ). 

“Če kaj, sta zadnji dve leti poudarili pomembnost iskrenosti v medsebojnih odnosih in nenazadnje to ljudje pričakujejo tudi od znamk, delodajalcev, organizacij. Iščejo jasnost, odkritost, pristnost. Ta je srž vsega, temelj, na katerem se zgradi zaupanje, odnosi, uspešne zgodbe. Na 24. SKOJ-u so se tako pogovarjali o PRistnosti,” kot je povedal Jože Špiljak, vodja programskega odbora (mlajši partner, Herman & partnerji SK). 

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) je letošnji, že kar 24. SKOJ, ponovno organiziralo v živo, na destinaciji, kamor se vsi radi vračamo, v Portorožu. Program je bil pester, pristnost pa so nagovorili različni domači in tuji strokovnjaki, managerji, psihologi, humoristi in drugi. Chaya Mistry, dr. Aleksander Zadel in Melita Joželj Nose, Edita Krajnović, Lucija Sajevec ter Gašper Kržmanc je zgolj nekaj strokovnjakov, ki so nagovorili komunikatorje. Predstavili so tudi primere dobrih praks, ki jih je kar nekaj, kajti marsikatera organizacija je našla uspešen način, kako z ljudmi komunicirati pristno in na takšen način graditi dvosmerno komunikacijo, ki omogoča ohranjanje dobrega odnosa in zaupanja tudi ob morebitnem sporočanju negativnih informacij. 

“Prepričani smo, da moramo nadaljevati tradicijo SKOJ-a, ki je najstarejša kontinuirana strokovna konferenca nacionalnega društva za odnose z javnostmi v regiji, in naslavljati relevantne ter pereče tematike, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujemo,” je povedala Tina Cipot, predsednica PRSS (vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.