V TRENUTKIH KRIZE JE KLJUČEN OPTIMISTIČEN IN POMIRJUJOČ TON KOMUNIKACIJE

Mnenje

DORMEO
📅 09.03.2021
“Situacija, v kateri smo se znašli, je predvsem osvetlila novo realnost in odprla povsem drugo plat življenja, začeli smo se zavedati, kaj nam je v življenju zares pomembno, ter, da biti doma pomeni več kakovostnega časa v našem domu z našimi najbližjimi. Več o tem, kaj nam je zaupala Lea Vozel iz Dormea si lahko preberete v nadaljevanju.”

Pogovarjali smo se z

Lea Vozel,

Vodja blagovne znamke Dormeo za slovenski trg

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Znamke… Izbirajte zame, prosim!

Znamke… Izbirajte zame, prosim!

Znamke ... Izbirajte zame, prosim! Aktualno, Mnenje  Maruška Padar Ko pomislim na številne znamke, ki nas obkrožajo, hkrati pomislim na izbiro,...

BRANJE: NO LOGO, NAOMI KLEIN

BRANJE: NO LOGO, NAOMI KLEIN

Večna klasika, ki je v izrazu uporništva podobo znanega logotipa (krokodil Lacoste) raje simulirala, izrezovala in lepila. Čeprav se tokratna...

SUPERBRANDS V ČASU KRIZE

SUPERBRANDS V ČASU KRIZE

"Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja