V KRIZI JE POTREBNO ŠE BOLJ KREPITI ODNOSE S STRANKAMI

Mnenje

Generali
📅 09.03.2021
Zavedanje blagovne znamke je eden najpomembnejših vidikov vodenja podjetja. Ozaveščenost o blagovni znamki smatramo kot temelj vsakega uspešnega podjetja. V času krize se pravile igre nekoliko spremenijo, in je zavedanje ter odgovornost znamk pod toliko večjim pritiskom. Na zavarovalnici Generali so nam zaupali, kako zelo pomemben je odnos z zaposlenimi, kakšno odgovornost kot podjetje nosijo do okolja, zakaj se je zdaj ključno še dodatno približati strankam … Vse to in veliko več razkrivamo v nadaljevanju.

Pogovarjali smo se z

Svetlana Almaš,

Vodja marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Znamke… Izbirajte zame, prosim!

Znamke… Izbirajte zame, prosim!

Znamke ... Izbirajte zame, prosim! Aktualno, Mnenje  Maruška Padar Ko pomislim na številne znamke, ki nas obkrožajo, hkrati pomislim na izbiro,...

BRANJE: NO LOGO, NAOMI KLEIN

BRANJE: NO LOGO, NAOMI KLEIN

Večna klasika, ki je v izrazu uporništva podobo znanega logotipa (krokodil Lacoste) raje simulirala, izrezovala in lepila. Čeprav se tokratna...

SUPERBRANDS V ČASU KRIZE

SUPERBRANDS V ČASU KRIZE

"Zavedanje blagovne znamke odraža stopnjo seznanjenosti potrošnikov z vašim podjetjem in sporočilom, ki slednje pošilja v svet. Tu ne govorimo le o...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja