Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Uvodna uredniška misel: Domišljija v znamčenju

Hands of Robot and Human hands touching with fingers, Virtual Reality or Artificial Intelligence Technology Concept.

Vir: Freepik.com.

V zadnjem desetletju (ali še več) je digitalna pismenost „must-have“ poklicnega delovanja v najmanj tistem delu, ki je vezan na gradnjo znamk, medijsko podobo, prodajo, oglaševanje, PR, marketing in IT. Razvijajo in nadgrajujejo se modeli digitalnih platform in digitalnih nastopov. Nabor znanj, orodij in veščin se vsakodnevno širi, odpira nove možnosti predstavitev in diseminacij sporočil na različnih platformah.

Sama bi v pogodbi o zaposlitvi nekoga prej stavila na domišljijsko kot digitalno pismenost. Zakaj? Orodij digitalnega komuniciranja se lahko, četudi jih kolikor toliko niti ne znaš ali obvladaš, slej ali prej priučiš. Seveda je to lahko v sodobnem svetu digitalnih plovb velika, nezamisljiva vrzel in manjko, a da se priučiti, nadoknaditi. Domišljija pa ni nujno veščina, ki se je lahko naučiš. Imaš ali nimaš. Če jo imaš, lahko v zakonitosti dobrega digitalnega nastopa in komuniciranja vneseš bistveno več svežine in še kako potrebne ter nujne diferenciacije.

Odnosi z znamkami so vselej odsev medsebojnih odnosov v analognem življenju. Bolj, kot si mislimo (ali verjamemo), so prepleteni z vprašanji samoidentitete in samoaktualizacije v resničnem življenju. Boljše zgodbarjenje in boljše perspektivovstvo je posledica boljše domišljijske sposobnosti pri vzbujanju potrošnikove zavesti  oz. boljše krepitve odnosov med potrošnikom/gledalcem/bralcem/poslušalcem/sledilcem ter zgodbo, s katero smo ga naslovili.

Živa, plodna, razburkana domišljija, ki pritegne in vznemiri, je osnova za nadaljnjo nadgradnjo in širitev – šele potem pridejo na vrsto orodja in palete mnogoterih pripomočkov, tudi s pomočjo umetne inteligence. Zdi se, da vsi bolj ali manj digitalno delujemo, migamo, a če pogledamo podrobneje in širše, katere so tiste zgodbe (katere koli, lahko tudi družbene, politične, okoljske … ne samo klasične komercialne), ki so nam nazadnje najbolje ostale v spominu, so se nam usedle in nas pritegnile?

Ob teh premislekih in vprašanjih, ki se mi odpirajo, sem povabila kolumniste, ki je vsak strokovnjak oz. strokovnjakinja na svojem področju, da razgrnejo svoje misli, razmišljanja: Tamara Pevec Barborič, Blaž Kocjančič, Alenka Vidic Praprotnik, Aljaž Peklaj, Vladan Srdić. Vabljeni k prebiranju.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.