PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Kako preseči mašilo in dolgčas nove romantike

A friendly reminder by Angga P Motion Designer

Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod

Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod*

GET OUT THERE AND WALK!

A friendly reminder by Angga P Motion Designer

Škoda, ker v slovenskem jeziku še nimamo posrečene skovanke, ki poimenuje t. i. motion designerje. Digitalni svet je prepreden s figurami, liki in zgodbami v gibanju in zvoku. Digitalizacija (sedaj tudi s pomočjo orodij umetne inteligence) omogoča reprezentacijo in interpretacijo zgodb v mnogoterih dimenzijah, difuzijah, disperzijah … A dokler bo preveč fokusa na to, da se nekaj proizvede, ustvari, predstavi s pomočjo umetne inteligence per se (ker pač to je je zdaj “in” in “treba”), tudi moč znamke ne bo prišla do izraza. Le-ta lahko pride do izraza le takrat, ko je z uporabo digitalnih orodij obenem inovacija v sintezi emocionalnega stanja, ki se dotakne, prepriča, poboža, nasmeje, rešuje … Ko bodo motion designerji pravzaprav postali emotion disignerji. Kajti temeljno načelo dobrega UX ostaja in je (to se v vseh letih ni spremenilo), da se nas v množičnosti disruptivnih motenj vsega zgodba (in z njo servis znamke) dotakne in o(b)stane. Vse ostalo je dolgčas in mašilo. Ali bolj kruto rečeno: disrupcija postane korupcija.

*Vir navdiha: Računalniški muzej

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.