Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod
Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod Umetna inteligenca je povsod umetna inteligenca je povsod*
GET OUT THERE AND WALK!
Škoda, ker v slovenskem jeziku še nimamo posrečene skovanke, ki poimenuje t. i. motion designerje. Digitalni svet je prepreden s figurami, liki in zgodbami v gibanju in zvoku. Digitalizacija (sedaj tudi s pomočjo orodij umetne inteligence) omogoča reprezentacijo in interpretacijo zgodb v mnogoterih dimenzijah, difuzijah, disperzijah … A dokler bo preveč fokusa na to, da se nekaj proizvede, ustvari, predstavi s pomočjo umetne inteligence per se (ker pač to je je zdaj “in” in “treba”), tudi moč znamke ne bo prišla do izraza. Le-ta lahko pride do izraza le takrat, ko je z uporabo digitalnih orodij obenem inovacija v sintezi emocionalnega stanja, ki se dotakne, prepriča, poboža, nasmeje, rešuje … Ko bodo motion designerji pravzaprav postali emotion disignerji. Kajti temeljno načelo dobrega UX ostaja in je (to se v vseh letih ni spremenilo), da se nas v množičnosti disruptivnih motenj vsega zgodba (in z njo servis znamke) dotakne in o(b)stane. Vse ostalo je dolgčas in mašilo. Ali bolj kruto rečeno: disrupcija postane korupcija.
*Vir navdiha: Računalniški muzej