PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Teniška zvezda globalna ambasadorka British Airways

269615725_1055690258560268_8059760209617181485_n

Emma Raducanu je podpisala zajetno pogodbo, po kateri je postala globalna ambasadorka znamke British Airways. Raducanu ima za seboj uspešno športno leto, ko je kot prva kvalifikantka osvojila naslov za grand slam. Njena zgodovinska zmaga na US Open ji je prinesla tudi nagrado BBC za športno osebnost leta. A mlada teniška zvezdnica tudi izven igrišča služi več milijonov, saj se znamke za njo dobesedno pulijo

Šport ima moč, navdihuje in združuje ljudi po vsem svetu. V tem prepričanju British Airways minule mesece vztrajno gradi na njihovi znamki. Navzven se tudi želi pozicionirati kot znamka, ki sicer podpira najboljše britanske talente. Raducanu svojih več kot 2,1 milijona sledilcev na Instagramu navdušeno preplavlja s pozitivnimi promocijskimi sporočili za znamko British Airways. Idej za razburljive promocijske projekte pri tem nikoli ne zmanjka. Nadvse ji je v čast, da kot mlada ambasadorska sodelujejo z legendarno britansko znamko.

Strokovnjaki znamk ocenjujejo, da bo s to potezo British Airways utegnil potegniti globalne koristi, zlati na Kitajskem, saj se po njej pretakajo kitajske in romunske korenine, tekoče pa govori tudi mandarinščino. Marcel Knobil, ustanovitelj Superbrands in svetovalnega sveta Brand Council, na tem mestu poudarja, da je »Kitajska perspektivno občinstvo, ki ga želijo osvojiti mnoge znamke … prav Emma je odličen vodnik« in gradnik. Ima avro uspeha in garaškega dela, je priljubljena in tako zelo »drugačna od votlih zvezdnic, ki slovijo po tem, da so slavne,« je dejal.

Emmin vse večji, večmilijonski ambasadorski portfelj obsega tudi druge močne, luksuzne znamke, kot so Tiffany & Co, Evian water in modna hiša Dior. A vse te odločitve okrog megalomanskih promocijskih projektov zgledna športnica prepušča staršem in ekipi, saj se sama rada osredotoča na tisto, kar ji največ pomeni, tj. šport in tekmovanje.

Vir slike: https://www.britishairways.com/

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.