PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Nevroznamčenje

Filter Avtorji
Datum objave

NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

Preberi »

SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Preberi »

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

Preberi »

UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Preberi »
KOLUMNA: ALENKA VIDIC. »Zeleno, ki te ljubim zeleno.«

Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

Preberi »

Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

Podjetja želijo čim več prodati, posledično seveda temu sledi oglaševanje, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje … Iščemo načine, da izdelke in storitve, ki jih predstavljamo, prikažemo v najboljši možni luči. Iščemo načine, da bi bolje razumeli potrošnika, seveda z namenom, da bo v množici vsega, kar je na voljo na trgovskih policah, izbral prav našega oz. naročnikovega. Iščemo načine, da bi, z namenom večanja dobička, ugotovili, na kakšen način in kje nagovoriti določeno tarčno skupino. Kje je meja dopustnosti in legitimnosti?

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.