Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje.
Dejstvo je, da moramo vsi komunicirati, tako ali drugače, če želimo ostati v igri. Vprašanje je, kdaj investirati v vsebine visoke produkcijske vrednosti in kdaj je čisto v redu, če ustvarimo video vsebino s telefonom.
Sleherno video vsebino lahko objavite na vsakem družbenem omrežju, vendar bodo nekatere video vsebine bolje delovale na enem omrežju, druge na drugem. Preden se odločite, kakšne video vsebine boste ustvarjali, je zelo pomembno, da poznate zakonitosti družbenih omrežij, na katerih objavljate. Pa si poglejmo, kakšne so te zakonitosti.
Programersko podjetje iz Buenos Airesa, kjer že od leta 2009 delajo drugače. In ta način dela jih je pripeljal tako daleč, da so danes kot blagovna znamka eno od najnaprednejših organizacij iz področja digitalnih tehnologij.
Modeli arhitekture znamk se razlikujejo, vsaka dobro zasnovana struktura lahko prinese koristi in priložnosti.
MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu.
Vabljeni k prebiranju chat-a z nadvse simpatično in pronicljivo Niko, ki velikokrat in najraje objavlja zgodbe o bolj ali manj romantičnih odnosih v partnerstvu ter se pri tem skupaj s svojim partnerjem neznansko zabava.
Prijavite se na novice
Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.