
Začelo je brbotati. Končno bomo imeli čas za kreativnost.
Čaka nas težka pot do regulacije industrije. Varstvo osebnih podatkov in avtorske pravice sta samo dve dimenziji, ki sta najbolj očitni in v tem trenutku nihče nima odgovora na te izzive.
Čaka nas težka pot do regulacije industrije. Varstvo osebnih podatkov in avtorske pravice sta samo dve dimenziji, ki sta najbolj očitni in v tem trenutku nihče nima odgovora na te izzive.
Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.
Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…
Kljub nenehnemu razvoju tehnologije se človeška narava ni spremenila. Z njo pa se niso spremenila načela dobre komunikacije.
Širša diskusija o tem, kaj UI prinaša posamezniku in kaj v odnose.
Če bo UI namesto mene naredila skoraj vse, kaj bodo počeli moji možgani?
Komunikacijska odličnost je priročen in poglobljen pregled, kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje.
Pot znamke Sellotape je pot kontinuiranega razvoja izdelkov in komunikacije s strankami, tako s stalnimi kot z (nenehno) novimi. Zadovoljne stranke so ključ vsakega nadaljnjega uspeha znamke, ki je že v prejšnjem stoletju ugotovila, da so potrošniki vse bolj obveščeni, izobraženi, posledično tudi bolj skeptični do trditev o izdelkih, ki niso podprte z dejansko uporabno vrednostjo in, da bodo na današnjem, konkurenčnem, trgu vedno izbrali tisto, kar ocenijo kot boljšo ponudbo.
Naj služijo kreativni presežki v nakitu kot razmisleki o možnih uporabah ali izraznosti umetne inteligence tudi v svetu znamčenja.
Znamka Vello se je rodila pred desetletjem, ko je industrijski oblikovalec in ustanovitelj, Valentin Vodev, zrisal prve skice. Skupaj z Valerio Wolff, soustanoviteljico znamke, sta kmalu dosegla prvi razvojni mejnik in predstavila trgu prvo kolo Vello. Kot prvi proizvajalec zložljivih koles na Dunaju je kmalu pričel z zelo uspešno kampanjo lansiranja tega izdelka, ki je v urbanih središčih postavljal sodobne mobilne premike in trende.
Prijavite se na novice
Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.
Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.
Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).
Nujni oz. sejni piškotki so tisti piškotki, ki omogočajo normalno uporabo spletne strani, shranjujejo podatke v košarici in vam omogočajo nemoteno brskanje po strani.
Nujni piškotki
Ime | Opis | Trajanje | Upravljavec |
---|---|---|---|
wc_cart_hash_# | Ohranjanje vsebine košarice | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
wc_fragments_# | Piškotke shrani podatke za prijavo obiskovalca, tako da se temu ni treba prijavljati, če zapre brskalnik. | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
moove_gdpr_popup | Hramba odločitve obiskovalca o izbiri piškotkov. | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Spletna stran uporablja Google Analytics in HotJar za zbiranje analitičnih podatkov, kot so število obiskovalcev spletnega mesta, njihovo premikanje po spletni strani in najbolj priljubljene strani. Če omogočite uporabo teh piškotkov, nam s tem pomagate izboljšati naše vsebine.
Analitični piškotki
Ime | Opis | Trajanje | Obdelovalec |
---|---|---|---|
_ga | Registrira enolični ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. | 2 leti | Google LLC.* |
_gat_gtag_UA_186804749_1 | Piškotke uporablja Google Analytics za zmanjšanje stopnje zahtev | 1 dan | Google LLC* |
_gid | EvRegistrira enolični ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. | 1 dan | Google LLC* |
collect | Pošiljanje podatkov o uporabnikovi napravi in vedenju v Google Analytics. Piškotek uporabniku sledi med napravami in trženjskimi kanali. | Do konca seje | Google LLC* |
_hjAbsoluteSessionInProgress | Ta piškotek se uporablja za zaznavo prve seje ogleda uporabnika. | 30 minut | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjFirstSeen | Določanje prvo sejo novega uporabnika na spletnem mestu in prevrba, ali Hotjar tega uporabnika vidi prvič ali ne. | nekaj sekund | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjIncludedInPageviewSample | Piškotek Hotjarju sporoča, ali je obiskovalec vključen v vzorčenje podatkov, opredeljeno z omejitvijo ogledov strani tega spletnega mesta. | nekaj sekund | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjid | Ta piškotek se nastavi, ko obiskovalec prvič pristane na strani z nameščenim Hotjar. Uporablja se za ohranitev naključnega uporabniškega ID-ja, ki je edinstven za to spletno mesto v brskalniku. To zagotavlja, da bo obnašanje pri naslednjih obiskih istega mesta pripisano istemu ID-ju uporabnika. | Do konca seje | Hotjar Ltd. (Malta) |
* ZDA: standardne pogodbene klavzule, Sklep Komisije št. 2010/87/EU.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!