PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Tako sveže, da se jim je umetnost upreti

Banana_tape_Lidl_Slovenija_1920x1080_

LIDL SLOVENIJA Z INOVATIVNO KAMPANJO „VISOKA UMETNOST ALI SVEŽE BANANE PO UGODNI CENI?” med mimoidoče deli svežino in kakovost

Komenda, 6. december 2024 – V Lidlu Slovenija so se odzvali na aktualno dogajanje in zasnovali inovativno kampanjo, v kateri so povezali svetovno znano delo Comedian italijanskega umetnika Maurizia Cattelana in Lidlovo ponudbo svežega ter kakovostnega sadja in zelenjave z Lidlove tržnice. Med 6. in 12. decembrom bodo v glavnem mestu na ogled tiskani oglasi, ki interpretirajo umetniško delo in na katerih je zaradi svežine, kakovosti in ugodne cene ostala le še senca banane in srebrn lepilni trak. Kampanjo bodo v podjetju podprli tudi na drugih medijskih kanalih, med drugim v aplikaciji Lidl Plus in na družbenih omrežjih Lidla Slovenija.

Lidl Slovenija ves čas spremlja trende, tako nakupne in trajnostne kot tudi medijske, saj so ti ključni za uspešne marketinške kampanje. Nedavna prodaja umetniškega dela Comedian italijanskega umetnika Maurizia Cattelana na dražbi hiše Sotheby’s v New Yorku za 6.2 milijona ameriških dolarjev je vzbudila veliko medijske pozornosti in odzivov, zato so v Lidlu Slovenija pripravili »ad hoc« kampanjo, ki interpretira omenjeno umetniško delo, ob tem pa na zanimiv ter inovativen način predstavlja Lidlovo kakovostno in svežo ponudbo sadja in zelenjave po ugodnih cenah.

Plakati, na katerih je le še senca Lidlovih svežih banan

V okviru kampanje so v Lidlu Slovenija skupaj s podjetjem TAM-TAM mestni plakati in agencijo Yin + Young oblikovali inovativne oglase, ki bodo izobešeni po Ljubljani. Na njih je simbolično ostala le še senca Lidlovih banan in načet srebrn lepilni trak, kar izraža jasno sporočilo, da so Lidlove banane tako sveže in kakovostne, da se jim je težko upreti in jih zato tudi ni na samem plakatu.

Vir: Klemen Razinger, Lidl Slovenija.

»Kampanjo smo v Lidlu Slovenija zasnovali z namenom, da bi z aktualnim trendom predstavili Lidlovo ponudbo in sprožili čim večji medijski odziv. Z njo želimo ujeti medijski val »govorjenja« o umetniškem delu in jo povezati z našimi ključnimi vrednotami – svežino, kakovostjo in ugodno ceno. Z inovativnim pristopom, ki združuje humor in aktualnost, želimo povečati prepoznavnost Lidla Slovenija kot blagovne znamke in obenem javnost spodbuditi, da se o nas še več govori,« je ob začetku kampanje povedala Anita Srac, vodja marketinga v Lidlu Slovenija.

V času trajanja kampanje (razen 8. 12.) bo Lidl v centru Ljubljane – na Kongresnem trgu, na Aškerčevi cesti in na železniški postaji – delil tudi brezplačne sveže Lidlove banane. »Mimoidoči se bodo lahko sami prepričali, da dobiti sveže banane po ugodni ceni ni nobena umetnost, saj so banane iz Lidla tako sveže, da se jim je kvečjemu prava umetnost upreti«, še dodaja Anita Srac. Med kampanjo bodo v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji banane na voljo po akcijski ceni, še dodaten popust pa bo kupcem na voljo v Lidl plus aplikaciji.

Vir: Klemen Razinger, Lidl Slovenija.

Svežino in kakovost potrjujejo tudi nagrade in raziskave trga

Svežino in kakovost sadja in zelenjava v Lidlovih trgovinah sicer potrjujejo tudi nagrade in raziskave. Kupci so namreč Lidlovemu oddelku svežega sadja in zelenjave v okviru raziskave Best Buy Award podelili priznanje za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, v okviru raziskave kakovosti Qudal pa so potrdili vrhunsko kakovost omenjenega oddelka. Poleg tega so izsledki raziskave IPSOS Brand Tracker, ki jo je julija 2024 za podjetje Lidl Slovenija izvedla neodvisna raziskovalna hiša IPSOS Slovenija in v katero je bilo vključenih 1000 anketirancev, pokazali, da je kar 72 % kupcev ocenilo Lidlovo sveže sadje in zelenjavo z najvišjo oceno kakovosti (z oceno 6 ali 7 na lestvici 1-7), s čimer se je Lidl pri zadovoljstvu s kakovostjo svežega sadja in zelenjave uvrstil na prvo mesto med slovenskimi trgovci.

Vir: Klemen Razinger, Lidl Slovenija.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.