Kdo so člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2022, ki ocenjujejo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos? Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence Superbrands Slovenija, je tudi tokrat odlično povezal strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.
Lokalne novice
LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect
Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo.