SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Aktualno, Prispevki

📅 23.09.2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence Superbrands Slovenija, jih je v okviru poglobljenega dela povabil, da z nami delijo ključne misli in opažanja, ki tlakujejo pot sedanjega in bodočega uspešnega znamčenja.

Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024. Naj bodo dobrodošla popotnica in motivacijski citati pri vsakodnevnem delu v svetu znamčenja.

UROŠ CUDER, direktor medijskih strategij, Media Publikum

Za znamko je predvsem pomembno, da dviguje zavedanje in zagotavlja diferenciacijo. Na dolgi rok se močni znamki ni potrebno boriti s ceno, temveč z ostalimi atributi.

 

BRANKA KRUŠIČ, medijska strateginja, AM Komunikacije

Znamka je živa »stvar«, ki se spreminja, spreminjamo pa se tudi kupci in naše navade, zato so nenehne prilagoditve nujne za obstoj.

NINA USNIK, direktorica marketinga, Telemach Slovenija

Znamke so identiteta podjetja, ki odraža vrednote, kakovost in konsistentnost. Negovanje znamke je ključnega pomena, saj v nasičenem tržišču ustvarja prepoznavnost, pripadnost in zvestobo potrošnikov.

ANDREJ LAZIĆ, direktor B2B prodaje, Big Bang Slovenija

Močna znamka omogoča diferenciacijo na trgu, vzpostavljanje čustvenih povezav z uporabniki ter ustvarjanje dolgoročnih in pozitivnih izkušenj.

 

DINO ZUPANČIČ, direktor in partner, Agencija 101

Znamke so glavna neopredmetena vrednost podjetja, zato je potrebno njihov razvoj strateško načrtovati in konstantno vlagati v aktivnosti, ki jih utrjujejo.

GORAN ARSOVIĆ, direktor prodaje in marketinga, Merkur zavarovalnica

Za dolgoročni obstoj znamke je nega ključna, tako zagotovimo lojalnost strank, kvaliteto, potencial za prihodnost ter nadgradnjo.

TINA CIPOT, izvršna direktorica, o28, komunikacijska skupina

V svetu, kjer je informacij in hrupa znamk izjemno veliko, kakovostno negovana znamka mnogo lažje izstopa in nagovarja svoje občinstvo.

 

DAMJAN KOREN, direktor projektov, TAM-TAM mestni plakati

Negovanje znamk je pomembno, saj s tem znamka ohranja zaupanje pri potrošnikih.

 

UROŠ MLAKAR, ustanovitelj podjetja, Naturalica foods

Zanemarjanje znamke je, kot bi hodil na zmenke v najljubši, a umazani srajci – lahko se zgodi, ampak zelo verjetno ne boš naredil najboljšega vtisa.

EVA ŠKEDELJ, Meta Global Sales Lead, Aleph

Negovanje znamk je edini način, da ohraniš dolgoročno prepoznavnost, navezanost in oblikuješ nakupne navade oz. preference. 

GREGOR BOBOVNIK, partner in operativni direktor, bold.group

Podjetja z izjemnimi znamkami prodajajo izkušnje, občutke in ideologije, v tem je njihova moč. 

BARBARA MODIC, direktorica in partnerka, Media auditing & consulting

Vsaka znamka ima svoje vrednote, osebnost in svoje življenje, zato moramo poskrbeti, da se razvijajo, ostajajo relevantne, avtentične in zveste same sebi. Imeti morajo svoj glas in naslavljati širše, tudi družbene in okoljske teme.

TILEN HOJČ, vodja marketinga in prodaje, MG motor Slovenija

Dobro negovana znamka je dragoceno sredstvo, ki lahko spodbuja zvestobo strank, konkurenčno prednost in trajni poslovni uspeh.

ŽIVA KOLBL, docentka na področju trženja, Ekonomska fakulteta

Negovanje znamk je ključnega pomena, saj tako kot ljudje, rastejo in odraščajo. Na to vplivajo vzgoja, vodenje, okolje in lasten DNK znamke, ki mora vseskozi stremeti k svoji izboljšavi.

MATIJA ŠINIGOJ, član uprave za področje komerciale in razvoja, Incom Leone

Negovanje znamk je ključno sploh danes, ko imamo množico izdelkov in storitev, in je pomembno tako na strani lastnika znamke (vloga ustvarjanja) kot na strani potrošnika (vloga ohranjanja).

 

 MONIKA JELAČIČ, vodja korporativnega komuniciranja, Fraport Slovenija

Močna znamka je eden od ključnih gradnikov poslovnega uspeha. Njeno negovanje je investicija v prihodnost, saj krepi tisto, kar jo dela edinstveno in konkurenčno.

EVA ŠTERK, direktorica strateškega razvoja, Pristop

Znamke so žive, njihovo okolje – tako poslovno kot konkurenčno – se nenehno spreminja, spreminja se tudi potrošnik. Na eni strani morajo delovati konsistentno, slediti svojemu DNK-ju, a hkrati morajo biti tudi agilne, senzibilne, predvideti dogajanje na trgu in biti korak spredaj.

 

ŠPELA KREGAR, direktorica službe za marketing in odnose z javnostmi, Zavarovalnica Sava

Pozornost uporabnikov je težko pridobiti, še težje pa zadržati in vzdrževati. Z negovanjem znamke ne neguješ le vrednot znamke, temveč tudi odnos s potrošniki.

DRAŽEN VRANJEŠ, marketnig ekspert, BMW Group Slovenia

Poslanstvo in misija znamke ostajata enaka, spreminja in neguje pa se odnos znamke do svojih kupcev. S tem znamke gradijo zaupanje in čustveno povezavo s svojimi ciljni skupinami. To pa na na dolgi rok pomeni uspešen poslovni model in možnost nadaljnjega, še naprednejšega razvoja znamke.

TOMAŽ OBLAK, direktor prodaje in marketinga, Summit motors Ljubljana

Nega znamke je podobna negi otroka. Več kot vanj vložiš (časa, energije, včasih tudi financ, predvsem pa usmeritev), bolj bo ‘cvetel’.

MAJA AMBROŽ, vodja marketinga, AKIDS

Bolj, kot so vrednote (celo identiteta) znamke povezljive z vrednotami ciljne skupine, uspešnejša je znamka. Taktiko negovanja uberemo skladno z vizijo ter strategijo znamke in vsega, kar je z njo povezano.

MAŠA BUTARA, menedžer v oddelku marketing, Ekipa2, mobilne internetne storitve

Skozi konstantno negovanje znamke podjetja izboljšujejo svojo tržno prisotnost in gradijo zaupanje ter lojalnost med potrošniki.

JAKA GORNIK, CEO, Confiva Global

Znamke morajo biti stalno v koraku s časom, kar v praksi pomeni konstantno prilagajanje trgu in potrebam kupcev. Vsekakor znamka ostaja zvesta svojim vrednotam, ki se jim ni potrebno spreminjati, medtem ko se mora komunikacija prilagajati glede na trenutne potrebe trga.

ROBERT DEŽMAN, vodja marketinga, MOL & INA

Brez negovanja oz. s slabim negovanjem, znamka začne izgubljati svojo prepoznavnost, zaupanje svojih kupcev, svojo konkurenčno prednost na trgu. Negovanje znamke je  ključno za pozitivno delovanje vsakega podjetja, osebe  oz. lastnika znamke.

 

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.