Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Superbrands-085

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve:

  1. Povečano število znamk v zaznavi potrošnikov

  • Leta 2025 je bilo prepoznanih 1154 znamk, kar predstavlja občuten porast glede na leto 2024, ko je bilo zaznanih 837 znamk.
  • Porast kaže na večjo diverzifikacijo trga in boljšo prepoznavnost nišnih znamk.
  1. Povečanje števila odgovorov

  • Raziskava za 2025 beleži 14.047 odgovorov, kar pomeni rast zanimanja potrošnikov za izražanje mnenja o znamkah.
  • V primerjavi z letom 2024, ko je bilo zabeleženih 11.841 odgovorov, predstavlja to povečanje več kot 18 %.
  1. Najbolj izpostavljene kategorije

  • Trgovine: Močne znamke, kot so Spar, Mercator, Lidl, in Hofer, še naprej dominirajo na trgu.
  • Pijače: Coca-Cola, Radenska,in Laško so med najbolj prepoznavnimi v svoji kategoriji.
  • Moda: Blagovne znamke, kot so H&M, Zara, in Tommy Hilfiger, ostajajo ključni igralci.
  • IT & Telefonija: Samsung, Apple in Sony vodijo kategorijo tehnologije.
  • Avto-moto: Najbolj izpostavljeni so BMW, Mercedes-Benz, in Tesla.
  1. Zvestoba lokalnim znamkam

  • Slovenske znamke, kot so Radenska, Fructal, Argeta in Gorenje, ohranjajo močno podporo, kar kaže na zaupanje potrošnikov v domačo kakovost.
  1. Nove blagovne znamke v ospredju

  • Znamke, ki so se letos prebile med najbolj prepoznavne, vključujejo:
    • Lelosi (moda)
    • Mimovrste (spletna trgovina)
    • Akrapovič (industrija).
  1. Mobilni operaterji ostajajo pomembni

  • Telekom, A1 in Telemach vodijo trg.
  1. Vpliv trajnosti in lokalne proizvodnje

  • Potrošniki vse bolj prepoznavajo znamke z okoljsko odgovornimi praksami, kot so Natureta, Zelene doline, in Pomurske mlekarne.
  • Trajnost je postala pomemben faktor pri izbiri znamk.
  1. Trendi v sladkem programu

  • Milka, Kinder in Gorenjka so najbolj izpostavljene blagovne znamke v sladkem programu.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Stroka

Zvok, ki gradi ali ruši zaupanje

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Messvju

JULIJA BRAJNIK VOLČIČ

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Tema

Zvočno v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).