Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles, Mercator, Old Spice, Paloma, Pampers, Persil, Perwol, Sava zavarovalnica, Silan, NKBM/SKB = OTP, Teta Frida, Zavarovalnica Triglav, Vina Koper, Žito.
SUPERBRANDS je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim znamkam. Deluje v 90 državah sveta na 5 različnih kontinentih. Zgodba SUPERBRANDS Global se je začela leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj SUPERBRANDS. Oddaja je bila namenjena pogovorom o znamkah iz vsakdanjega življenja potrošnikov. Na podlagi uspeha oddaje je bila čez leto dni ustanovljena organizacija SUPERBRANDS, ki že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah vsepovsod po svetu.
Postopek izbora najboljših znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije SUPERBRANDS. Prva faza merjenja je neodvisna in certificirana raziskava trga, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga, tj. Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 11.841 odgovori slovenskih potrošnikov.
Med kar 837 navedenimi različnimi znamkami (36 % znamk več kot leto dni prej) se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Kriteriji finalnega izbora, po katerih so člani komisije ocenjevali, so kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena), in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije SUPERBRANDS. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako znamko oceniti le z eno oceno. Letošnji člani strokovnega sveta so bili:
Lastništvo licence je pod okriljem Boška Praštala, direktorja SUPERBRANDS Slovenija, ki mu je v ponos biti član neodvisnega organa za znamčenje, prepoznavnega in priznanega v različnih državah sveta. Tudi prihodnja leta si bo še naprej prizadeval za transparentnost kot glavno vodilo pri izboru superbrandov v Sloveniji.
Dogodek ne bi bil gala brez gala sodelujočih partnerjev:
Otvoritveni nastop Mance Izmajlove, ene najbolj priznanih slovenskih pevk, je poskrbel za nepozaben glasbeni vtis, ki je večer obogatil z eleganco, čustvi in popolno umetniško dovršenostjo. Odpela in interpretirala je pesem Marlene Dietrich. Manca Izmajlova je izjemno poskrbela tudi za zaključek večera, s skladbo Domovini.
Otvoritveni govor na odru je odprla Katja Pavlica, predstavnica blagovne znamke Ariel, ki je že desetletja sinonim za zaupanje in vrhunsko kakovost ter je ena izmed pionirjev na področju pralnih praškov.
Superbrands gala svet elegance in prefinjenosti je goste že na začetku pričakal z izjemno penino, Estate Selection Brut – peneče in zelo suho vino.
Praznovanje briljantnosti se je med podeljevanjem plaket nadaljevalo tudi z odlično gala večerjo. Za hladno predjed so namreč postregli polenovko na belo, nežno postavljeno na popečen chia kruhek, obogateno z oljčno tapenado in kremo pečene paprike. Za tiste, ki so se odločili za vegi opcijo, pa je pričakal kaviar jajčevca, prav tako na popečenem chia kruhku, z enakimi bogatimi dodatki. Obe jedi je spremljal chia kruh iz Žita, ki ima posebno zgodbo. Gre za produkt, ki je del projekta “Rožnati oktober” in poteka v sodelovanju z Lidlom in Žitom. Ta projekt vsak oktober podpira ozaveščanje o boju proti raku dojk. Z vsakim nakupom chia kruha kupec prispeva k temu pomembnemu namenu. Chia kruh tako ni samo zdrav in okusen, ampak ima tudi simbolično vrednost – vsak grižljaj prispeva k boljši prihodnosti. Ob jedi so goste postregli z izbranim suhim vinom, Estate Selection Sauvignon Blanc.
V drugi polovici gala večerje je uživanje v sijaju dvignila graciozna zgodba modelk, ki so se sprehodile v izjemnih kreacijah Julije Kaje Hrovat, ki s svojo znnmko JKH Identity prinaša oblačila, ki niso le modna, ampak so poklon preteklosti in obenem pogled v prihodnost. Julia s svojo vizijo ne oblikuje le oblačil, ampak zgodbe. Prav vsako oblačilo, ki ga je ustvarila, je košček zgodovine, ki v sebi nosi spomine na domove, tkanine in vzorce, ki so zaznamovali slovensko preteklost.
Spektualni »barman show«! Strokovnjaka za pripravo mešanih pijač sta pripravila osvežilni sorbet na temelju sestavin izdelkov znamke Leone in penine Estate Selection Brut.
Posebna plaketa Janu Plestenjaku, ki s svojo glasbo in pristnim stikom s poslušalci že vrsto let odzvanja v srcu naše kulture. S svojo karizmo, nežnimi melodijami in besedili, ki se dotikajo duš, je postal ena najbolj prepoznavnih medijskih osebnosti v Sloveniji.
Osrednja kulinarična izkušnja: kuharska ekipa hotela Four Points by Sheraton Ljubljana Mons je postregla z vrhunsko večerjo. Za glavno jed so gostje uživali v piščančjih prsih s pistacijo in limono, krompirjevi terini in jesenski zelenjavi. Ljubitelji vegetarijanskih dobrot pa so uživali v pečeni gobi z zelišči, ob enakih prilogah.
Ob teh prefinjenih jedeh so postregli suho vino, Estate Selection Laški rizling limited edition, ki je lepo zaokrožilo kulinarično doživetje.
V košaricah na mizi je goste čakal prav poseben kruh Krpan, ki ima 25 % manj soli in odseva predanost k bolj zdravemu življenju, ki jo v Žitu vestno zasledujejo. Kljub temu, da ima manj soli, ne izgublja ničesar pri okusu – njegova rustikalna rjava skorja skriva mehko, elastično sredico.
Bold group je prva slovenska agilna marketinška agencija, znana po inovativnih digitalnih rešitvah, kreativnem oglaševanju, vsebinskem marketingu, organizaciji dogodkov in svetovanju. Njihova zavezanost trajnosti in družbeni odgovornosti jih ločuje od drugih, znanje pa redno delijo na regijskih festivalih in predavanjih.
Podjetje Ekskluzivna darila d.o.o., ki deluje pod blagovno znamko RR Selection, ponuja vrhunske žgane pijače, premium vina, šampanjce in gurmanske izdelke. Njihova ponudba vključuje izključno skrbno izbrane izdelke visoke kakovosti, ki jih ponujajo na ekskluzivnih dogodkih in degustacijah.
Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, v katerem je potekal gala večer, je vodilni hotel iz največje svetovne hotelske verige Marriott International. Pridobil je prestižni certifikat BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Method), kar potrjuje njegovo zavezanost k trajnostnemu turizmu in varovanju okolja.
Zaključku večerje je sledil »after party« ob izbrani pijači in zvokih DJja ter z navdihom za nove uspehe in nepozabne zgodbe.
Heineken’s Toast to Excellence! Veliko druženje v preddverju in “after” zabavi z osvežilnimi pijačami Heineken!
V preddverju (pred vhodom v dvorano) so obiskovalce razveselile dobrote in predstavitve pokroviteljev dogodka: Lidl z Lidlovo Vinoteko, Gorenje z retro hladniki, Barcaffe s kavnimi koktejli, Ford – ekskluzivno z Mustangom, razstava slik Lenticular Planet.
Avtor fotografij: Rene Knapič.