PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2022

rkphoto_SuperbrandsSlovenia2022_2048px_473

Gala podelitev nagrad

Drugi septembrski petek je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2022. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Ariel, Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Ford, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova KBM, Old Spice, Pampers, Perwol, Silan, SKB, Zavarovalnica Triglav, Woop.

Za zadovoljno sčiščeni wall oz. zid za fotografiranje gostov je poskrbel generalni pokrovitelj dogodka, Ariel, ki tudi sicer poskrbi za zadovoljno sčiščena oblačila potrošnikov.

Za pijačo dobrodošlice je poskrbel Mercator, partner Superbrands Slovenija, ki je postregel s kreativnimi gin tonici s svetlečimi ledenimi kockami.

Za prijetno vožnjo do glavnega vhoda z rdečo preprogo je poskrbel Ford. Ob razstavljenem modelu najnovejšega avtomobila je zaplesal duo: “縁EN” meaning as Bond, connection, relations.  Njun plesna vodja je Kenta Yamamoto, ki je glavni soloist SNG Opere in baleta v Ljubljani.

Merkur je poskrbel za Super kotiček, kjer si se lahko usedel in v zelenem okolju spil pijačo.

Barcaffe je razvajal vse kavne navdušence, ki so lahko poskusili Espresso martini, Espresso gin tonic in Coldbrew limonado.

Ušesa so božale klavirske mojstrovine Eve Švent.

Gala večerja je bila postrežena in skuhana v kuhinji hotela izključno iz sestavin izdelkov, ki jih dobavlja trgovine Lidl. Gostje so bili navdušeni tudi nad samimi besednimi skovankami jedi, v katere so namakali svoje brbončice, npr. pire hokaido buče z ajdovo pokovko.

Brez sladice ne gre; gostje so se posladkali s pečenimi slivami na mandljevem biskvitu in z Leone sladoledom. Meniji so bili postreženi z vini iz Kleti Kolenc v sodelovanju z RR Selection, ki je ob zaključku razvajal tudi z izvrstnim izborom rumov in ginov.

Vir: Superbrands Slovenija 2022, fotograf Rene Knapič.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.