Superbrands 2021: Čestitke prejemnikom priznanj in uglednega naziva na področju znamčenja

Aktualno, Prispevki

📅 08.09.2021

Minuli petek je v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja šestnajsterici superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali zavarovalnica, Leone, Lidl, Medex, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 različnih kontinentih. Zgodba SUPERBRANDS Global se je začela leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj SUPERBRANDS. Oddaja je bila namenjena pogovorom o blagovnih znamkah iz vsakdanjega življenja potrošnikov. Na podlagi uspeha oddaje je bila čez leto dni ustanovljena organizacija SUPERBRANDS, ki že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah vsepovsod po svetu.

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije SUPERBRANDS. Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga, tj. Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Kriteriji finalnega izbora, po katerih so člani komisije ocenjevali, so kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena), in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije SUPERBRANDS. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako blagovno znamko oceniti le z eno oceno.

Lastništvo licence je pod okriljem Boška Praštala, direktorja SUPERBRANDS Slovenija, ki mu je v ponos biti član neodvisnega organa za znamčenje, prepoznavnega in priznanega v različnih državah sveta. Tudi prihodnja leta si bo še naprej prizadeval za transparentnost kot glavno vodilo pri izboru superbrandov v Sloveniji. Več v pogovoru: https://superznamka.si/pogovor-z-lastnikom-licence-superbrands-slovenija/.

V nadaljevanju pozdravljamo šestnajsterico, ki se je v letošnjem letu pridružila družini SUPERBRANDS Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  1. Barcaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
  2. Big Bang, ker ostaja na enem mestu slovenski kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
  3. Elan, kerz inovativnostjo, kot glavnim vodilom stremi k nenehnim izboljšavam z namenom zagotavljanja izjemnih uporabniških izkušenj.
  4. Generali zavarovalnica, ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
  5. Leone, ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
  6. Lidl, ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
  7. Medex, ker impresivno ostaja eden vodilnih evropskih proizvajalcev odličnih prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov.
  8. Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
  9. Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
  10. Nova KBM, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
  11. Omv, ker z “energijo za boljši vsak dan” vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.
  12. Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
  13. Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, obenem pa ponuja širok nabor vonjev, ki čutila preprosto pritegnejo.
  14. Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.
  15. Woop, ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
  16. Zavarovalnica Triglav, ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu”, podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.

Več na Superbrands Slovenija – 2021

Ostali prispevki

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja