Izšla je 5. številka revije Super Znamka. Tokratna osrednja rdeča nit bo: maksimalizem/minimalizem znamk.

Maksimalizem, minimalizem znamk. Tako predpostavljeno idejo črpam iz razmislekov o večnih mantrah, ki nas poganjajo znotraj poslovanja in soočajo v izzivih, kot so optimizacija (procesov, stroškov), programatično oglaševanje, iskanje oglasnih učinkov “manj je več”, takojšnja odzivnost v pogovornih oknih, boljše in enostavnejše uporabniške izkušnje itd. A oddaljimo se nekoliko stran od teoretizacije aktualnih marketinških trendov in nekoliko bolj poglobljeno predihajmo predpostavko, kaj je tisto, kar ustvarja tisti učinkoviti “-izem” znamk? Ali imamo prostor za novo vejo študije znotraj znamčenja? Sama vsekakor menim, da je škoda, ker je že sama preveč zvrnjena na klasične marketinške in oglaševalske koncepte. Znamčenje je čisto zaresna samostojna študija, ki jo gre dihati in se jo lotevati premišljeno, resno, z vso vnemo pa seveda tudi s kančkom (ali pa kar veliko) zabave.

Že lep čas je “in” oz. je poudarek na minimalizmu, tipično fengšujevsko, ki zagovarja sčiščene energije, clean barve, enostavne linije, skratka “manj je več”. Le še vprašanje časa je bilo, kdaj se bodo smernice zasukale in pričele narekovati nekaj drugega, nasprotnega, drugačnega. V modi in bivanju se to že lep čas dogaja – dobrodošel maksimalizem! Konec belih sten, minimalne dekoracije, umirjene pastelne paletke. Glavni moto je “več je več”, kar pomeni, da se obdaš z mavrico barv, vzorcev, tekstur, bogatih in predvsem različnih stilov, ki se posrečeno mešajo (ok, kdaj tudi neposrečeno), četudi nimajo niti potencialnih temeljev sobivanja, kaj šele sokreiranja. Skratka, pretiravanje je zaželeno. 

Kako je pa v znamčenju? Kaj zagotavlja dober storytelling? Je res še vedno vse na principu “manj je več”? So še vedno najbolj zapomnljivi tisti oglasni učinki, embalaže, zgodbe ki so v svojih elementih, sloganih, sporočilih jasni ter sčiščeni? Je maksimalizem preveč konfuzen za čisto resno strategijo znamčenja, ki se obenem (v poplavi ponudbe na trgu) bori za svojo impozantno diferenciacijo? Ali pa je morda lahko tudi obratno … lahko kričeča pretirana barvitost razbije ponavljajoče minimalastične, safe prakse? Z učinkom, ki se ves čas išče, in s ciljem, h kateremu se ves čas sledi: lead.

K premislekom o vprašananjih minimalizma, maksimalimzma smo povabili številne pisce, vabljeni k prebiranju v kratkem. Na revijo pa se lahko tudi naročite.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.