Vstop v zadnje četrtletje letošnjega poslovnega leta je zaznamoval tudi gala dogodek v hotelu Four point by Sheraton, kjer so pozdravili dobitnike Superbrands 2021 naslova in vse partnerje Superbrands Slovenija. Skupaj ob kozarcu penine so nazdravili in v prijetnem kotičku s fotografijami obeležili obisk gala dogodka. Ob pričetku dogodka je lastnik licence Superbrands Slovenija, Bosko Prastalo vse goste pozdravil in nagovoril, nato pa je sledila podelitev nagrad, ki jo je povezoval Gregor Murn. Ob koncu so superbrandi uživali v okusni 3-hodni večerji, ki se je razvila v zabavno druženje ob prijetni glasbi in degustaciji različnih izdelkov.
KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno
Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.
0 komentarjev