Vstop v zadnje četrtletje letošnjega poslovnega leta je zaznamoval tudi gala dogodek v hotelu Four point by Sheraton, kjer so pozdravili dobitnike Superbrands 2021 naslova in vse partnerje Superbrands Slovenija. Skupaj ob kozarcu penine so nazdravili in v prijetnem kotičku s fotografijami obeležili obisk gala dogodka. Ob pričetku dogodka je lastnik licence Superbrands Slovenija, Bosko Prastalo vse goste pozdravil in nagovoril, nato pa je sledila podelitev nagrad, ki jo je povezoval Gregor Murn. Ob koncu so superbrandi uživali v okusni 3-hodni večerji, ki se je razvila v zabavno druženje ob prijetni glasbi in degustaciji različnih izdelkov.
KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja
Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.
0 komentarjev