ŠTUDIJA PRIMERA – ELAN: VSAKA INOVACIJA IZVIRA IZ POTROŠNIKA

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2022

Smučanje je več kot šport. To je način življenja in razmišljanja. In nihče tega ne razume bolje kot Elan. Smučanje je za vsakega kaj drugega – od učenja otrok ter preživljanja kakovostnega aktivnega prostega časa z družino in prijatelji do odkrivanja manj znanih belih prostranstev. Elanovci zase lahko rečemo, da smo smučarji in da ta šport dobesedno teče po naših žilah. Predvsem pa smučanje določa, kdo smo. Izdelujemo smuči in opremo, ki zagotavljajo veliko vznemirjenja, napredka in svobode. Uživamo v vsem, kar nosi pridevnik alpsko. Ne nazadnje vse to počnemo že več kot sedemdeset let v osrčju čarobnih slovenskih gora. Prepričani smo, da se v naših življenjih vse vrti okoli izjemnih trenutkov, ki ustvarjajo nepozabne spomine. Šport, kot je smučanje, nas in vas postavlja v posebno stanje, v katerem si vseskozi prizadevamo za dobre čase. Vse to so razlogi, zaradi katerih izdelujemo smuči.

Spet pa so se izkazale tudi smučke. Nagrade za elanke so dobesedno deževale. Na različnih koncih sveta, tako rekoč na vseh najpomembnejših trgih, so strokovnjaki opazili dobro delo Elanovih razvojnikov in oblikovalcev. Skupaj so samo letos elanke zbrale 60 pomembnih mednarodnih nagrad.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.