ŠTUDIJA PRIMERA – ELAN: VSAKA INOVACIJA IZVIRA IZ POTROŠNIKA

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2022

Smučanje je več kot šport. To je način življenja in razmišljanja. In nihče tega ne razume bolje kot Elan. Smučanje je za vsakega kaj drugega – od učenja otrok ter preživljanja kakovostnega aktivnega prostega časa z družino in prijatelji do odkrivanja manj znanih belih prostranstev. Elanovci zase lahko rečemo, da smo smučarji in da ta šport dobesedno teče po naših žilah. Predvsem pa smučanje določa, kdo smo. Izdelujemo smuči in opremo, ki zagotavljajo veliko vznemirjenja, napredka in svobode. Uživamo v vsem, kar nosi pridevnik alpsko. Ne nazadnje vse to počnemo že več kot sedemdeset let v osrčju čarobnih slovenskih gora. Prepričani smo, da se v naših življenjih vse vrti okoli izjemnih trenutkov, ki ustvarjajo nepozabne spomine. Šport, kot je smučanje, nas in vas postavlja v posebno stanje, v katerem si vseskozi prizadevamo za dobre čase. Vse to so razlogi, zaradi katerih izdelujemo smuči.

Spet pa so se izkazale tudi smučke. Nagrade za elanke so dobesedno deževale. Na različnih koncih sveta, tako rekoč na vseh najpomembnejših trgih, so strokovnjaki opazili dobro delo Elanovih razvojnikov in oblikovalcev. Skupaj so samo letos elanke zbrale 60 pomembnih mednarodnih nagrad.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja