Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

66c33d39c21514f0cf783e96_business-8676529_1280

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe NC3 odlična priložnost, da se pripravite na najzahtevnejše komunikacijske izzive.

Kaj vas čaka na delavnici?

Ne pričakujte klasičnega predavanja, kjer boste zgolj poslušali teorijo. Na delavnici »Krizno komuniciranje: kako učinkovito komunicirati, ko gre vse narobe« se boste skozi praktične vaje in simulacije preizkusili v kriznih situacijah ter se naučili, kako v ključnih trenutkih pravilno odreagirati in ukrepati.

Po štirih intenzivnih modulih, ki potekajo dva dni, boste domov odnesli več kot le novo znanje – na vašem e-mailu vas bo čakal tudi praktičen načrt kriznega komuniciranja, ki ga boste lahko enostavno prilagodili potrebam lastne organizacije.

Kaj pravijo udeleženci?

»Delavnica te prestavi iz ‘cone udobja’ v resnične krizne situacije, kjer prav komunikacija igra ključno vlogo pri reševanju nastale situacije. Z novim znanjem in konkretnim kriznim načrtom v roki sem se v svojo pisarno vrnila veliko bolj samozavestna. Zelo priporočam tako izkušenim komunikatorjem kot tistim, ki se šele podajajo na to pot,« je o delavnici povedala ena izmed udeleženk.

Učite se od najboljših

Delavnico bo vodil dr. Denis Mancevič, eden najbolj izkušenih komunikacijskih svetovalcev pri nas z več kot 10-letnimi izkušnjami iz kriznega komuniciranja, bogate praktične izkušnje iz političnega kriznega komuniciranja in posameznih gospodarskih panog bosta delili tudi Nina Stankovič in Tamara Pevec Barborič.

Več informacij o izvedbi delavnice, ceni in prijavi najdete TUKAJ.

Ne čakajte, da vas kriza preseneti. Pridobite ključna znanja in orodja, ki vam bodo omogočila, da v ključnih trenutkih odreagirate suvereno in učinkovito.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.