PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Ines Markovčič

Filter Avtorji
Datum objave

KAJ PRAVI: Tilen Hojč, vodja marketinga in prodaje, MG Slovenija

Zgodba je zelo enostavna. Generalni direktor znamke MG Motor Adriatic, gospod Nenad Pleteš, in direktor prodaje ter razvoja mreže same znamke, gospod Mario Rob, sta prepoznala nekatere praznine na že precej zasičenem trgu. Prednost naše zgodbe ob vstopu na trg je bila v tem, da so bila naša vozila dostopna praktično takoj, cenovno so bila dobro pozicionirana. Kombinacija obojega je privedla do izjemnega začetnega navdušenja, kar je blagodejno vplivalo tudi na vidik našega marketinga, saj za avtomobiliste velja, da je najboljši marketing tisti, ko vozila vidiš na samih cestah.

Preberi »

Tanya Smiles

Tanya Smiles. Testira in ocenjuje hrano & pijačo. Ustvarja tedenske vloge iz vsakdanjega življenja in vloge z izletov in potovanj. Še posebej so ji ljubi muzeji in galerije. Uživa v dobri kavi, še boljši hrani, rada bere in se druži.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.