PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Smučarska zveza Slovenije s kampanjo: Sneg ogreje srce

Sneg ogreje srce_03_BB

Smučarska zveza Slovenije (SZS) v sodelovanju z Združenjem slovenskih žičničarjev (ZSŽ) z veseljem napoveduje kampanjo »Sneg ogreje srce«, ki bo spremljala letošnjo smučarsko sezono. Kampanja spodbuja obisk zasneženih površin, slovenskih smučišč in tekaških prog ter poudarja smučanje kot eno najbolj priljubljenih zimskih aktivnosti pri nas.

Smučanje – gibanje, druženje in ustvarjanje spominov

Kampanja je zasnovana z ambicijo, da se navdušenje nad smučarskimi športi, ki ga občutimo ob velikih tekmovanjih, prenese tudi na rekreativne smučarje. Kot sporočajo iz SZS, je smučanje “del našega DNK, izvor slovenske športne strasti, snežni poligoni pa so bistveno več kot le prizorišče tekmovanj – so prostor za gibanje, druženje in ustvarjanje spominov.”

»Doživite čar zime, obiščite slovenska smučišča«

Kampanja želi nagovoriti vse generacije z močnim sporočilom o pomenu aktivnega preživljanja časa na snegu. Plakati na več lokacijah po Sloveniji bodo prikazovali trenutke, zajete na snegu, ki vabijo družine in posameznike k aktivnemu preživljanju prostega časa in obisku snežnih površin pri nas. Vzporedno bo kampanja potekala na digitalnih kanalih, kjer bodo vključenost uporabnikov spodbujale interaktivne vsebine.

S ciljem približanja smučarskih športov širši javnosti bo na voljo tudi digitalni zemljevid smučišč in tekaških centrov, ki bo ljubiteljem smučarskih športov omogočil enostaven dostop do informacij o možnostih, ki jih ponuja Slovenija. Poleg tega bo pripravljen tudi zemljevid s celovitim pregledom društev in klubov, ki omogočajo boljši pregled nad možnostmi udejstvovanja v smučarskih društvih. Funkcionalnost bo posebej uporabna za starše in mlade, ki iščejo priložnosti za vstop v svet zimskih športov.

Ni dvoma, da smo Slovenci smučarski narod, saj se po raziskavah izpred nekaj let s smučarskimi športi aktivno srečuje skoraj četrtina Slovencev, v navijaškem pogledu pa smučarski športi predstavljajo izvor slovenske športne strasti, s katero smo močno krepili našo nacionalno identiteto tudi v času osamosvajanja. S kampanjo »Sneg ogreje srce« želimo vse nas spomniti na draž in čar, ki ga predstavlja sneg in smučarski športi, predvsem v časih ko je snega v dolinah manj kot nekoč in je za doživetje tega potrebno malo več planiranja in obisk naših gorskih centrov. Preživljanje časa na snegu ne predstavlja le edinstvenega doživetja, temveč tudi priložnost, da si vzamemo sproščen čas za družino in prijatelje, kar je v današnjem tempu življenja in natrpanih urnikih izrednega pomena. – Uroš Zupan, direktor Smučarske zveze Slovenije

Kampanja z velikim poudarkom na trajnosti

SZS in ZSŽ želita poudariti tudi trajnostni vidik smučanja. Preživljanje časa na snegu je okolju prijazna oblika rekreacije, ki posameznikom omogoča stik z naravo. Je ena redkih aktivnosti, ki omogoča udeležbo več generacijam hkrati ne glede na njihovo stopnjo znanja in prispeva k ohranjanju aktivnega načina življenja in dobrega počutja. Kampanja tako promovira tudi turistično dejavnost, z izobraževalnimi vsebinami pa bo še dodatno pozivala k odgovornemu obnašanju na snegu.

Povezani v prihodnost, za zdrav razvoj mladih smo tudi na Združenju slovenskih žičničarjev partnersko pristopili projektu Sneg ogreje srce. Želja in naše poslanstvo je, da skrbimo za mlade generacije saj smo in želimo biti smučarska nacija, ki nujno potrebuje urejeno in cenovno dostopno infrastrukturo doma. Po velikem investicijskem ciklu v letu 2023, ko se je v Sloveniji posodobilo 9 gorskih smučarskih centrov v celoletna središča, je naša naloga vse te učinke približati mladim. S skupno akcijo želimo popularizacijo zimske rekreacije tako razširiti ne samo na otroke, temveč v nadaljevanju spodbuditi tudi družinska doživetja in s tem zopet vzpodbuditi  rast  smučanja in preživetja na snegu doma. Vabljeni na slovenska smučišča, da vam sneg ogreje srce. – Boštjan Paradiž, predsednik Združenja slovenskih žičničarjev

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.