Shiseido za obdobje jesen/zima na prodajne police pošilja novo naravno linijo izdelkov Waso iz samo 4 super sestavin (shikuwasa, satokibi, yuzu-c, koshirice) s 4 super močmi. Inovativna moč japonskih rastlin naj bi s svojim delovanjem pripomogla k lepi in zdravi koži. Promocijska komunikacija sloni na močnih konotacijah (lepota brez filtra iz srca Japonske, od kmetije do obraza), ki obenem sporoča uresničitev zaveze k odgovornemu okoljskemu ravnanju: izdelki so zapakirani v trajnostne embalaže, osredotočili pa so se tudi na varčno uporabo vode; WASO je s pomočjo prečiščevanja vode poiskal inovativni način ponovne uporabe vode, ki nastaja kot stranski produkt proizvodnje jabolčnega soka predvsem v Aomoriju na Japonskem. Šele, ko je voda prečiščena, jo vključijo v njihovo proizvodnjo in se tako izogne porabi sveže, čiste vode v največji možni meri.
LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect
Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo.