Shiseido – lepota brez filtra iz srca Japonske

Aktualno, Prispevki

📅 26.01.2022

Shiseido za obdobje jesen/zima na prodajne police pošilja novo naravno linijo izdelkov Waso iz samo 4 super sestavin (shikuwasa, satokibi, yuzu-c, koshirice) s 4 super močmi. Inovativna moč japonskih rastlin naj bi s svojim delovanjem pripomogla k lepi in zdravi koži. Promocijska komunikacija sloni na močnih konotacijah (lepota brez filtra iz srca Japonske, od kmetije do obraza), ki obenem sporoča uresničitev zaveze k odgovornemu okoljskemu ravnanju: izdelki so zapakirani v trajnostne embalaže, osredotočili pa so se tudi na varčno uporabo vode; WASO je s pomočjo prečiščevanja vode poiskal inovativni način ponovne uporabe vode, ki nastaja kot stranski produkt proizvodnje jabolčnega soka predvsem v Aomoriju na Japonskem. Šele, ko je voda prečiščena, jo vključijo v njihovo proizvodnjo in se tako izogne porabi sveže, čiste vode v največji možni meri.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja