Samo avtentične zgodbe znamk

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2021

Še pred dobim desetletjem je delovanje trga narekoval tempo push marketinških strategij, zgodba znamk je ostajala zgolj neka veja v vsej platformi dogajanja. Danes je ravno obratno. Kot podjetje težko napreduješ, če hkrati ne razvijaš znamke, ki je avtentična, čustvena, ki se potrošnika oz. tiste, ki jih nagovarja, dotakne, morda tudi zabava, nenazadnje celo rešuje njihove probleme. Pri ustvarjanju in reprezentaciji zgodbe o znamki sta integriteta in pristnost temeljna stebra bodoče uspešne poti. Sleherno podjetje, izdelek/storitev ima svojo zgodbo, zgodovino, ki jo je vredno povedati. Kajti znamka, če si izposodim navdihujoče razmišljanje Monike Povšič, “sama po sebi ne živi, živijo jo ljudje”.

V jesenko uverturo novih izzidov na področju znamčenja vabljeni k ponovnemu prebiranju intervjuja z Moniko Povšič, vodjo oddelka za tržno komuniciranje in upravljanje s sponzorstvi v podjetju Generali:  

avtentične zgodbe
Vir: Unsplash

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.