Samo avtentične zgodbe znamk

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2021

Še pred dobim desetletjem je delovanje trga narekoval tempo push marketinških strategij, zgodba znamk je ostajala zgolj neka veja v vsej platformi dogajanja. Danes je ravno obratno. Kot podjetje težko napreduješ, če hkrati ne razvijaš znamke, ki je avtentična, čustvena, ki se potrošnika oz. tiste, ki jih nagovarja, dotakne, morda tudi zabava, nenazadnje celo rešuje njihove probleme. Pri ustvarjanju in reprezentaciji zgodbe o znamki sta integriteta in pristnost temeljna stebra bodoče uspešne poti. Sleherno podjetje, izdelek/storitev ima svojo zgodbo, zgodovino, ki jo je vredno povedati. Kajti znamka, če si izposodim navdihujoče razmišljanje Monike Povšič, “sama po sebi ne živi, živijo jo ljudje”.

V jesenko uverturo novih izzidov na področju znamčenja vabljeni k ponovnemu prebiranju intervjuja z Moniko Povšič, vodjo oddelka za tržno komuniciranje in upravljanje s sponzorstvi v podjetju Generali:  

avtentične zgodbe
Vir: Unsplash

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja