Vsaka znamka ima svojo zgodbo, ki jo govori, komunicira. Pripovedovanje zgodb je veščina, ki jo strokovnjaki in lastniki podjetij pilijo in izpopolnjujejo že desetletja. Spreminjajo in razvijajo pa se mediji, kanali prenosa, ki prinašajo nove kreativne načine komuniciranja. Če so se v začetku prejšnjega stoletja ta sporočila pretežno prenašala preko ust in lokalnih časopisov, je danes možnosti neomejeno. A bolj kot medij komuniciranja, je tu ključna zgodba znamk. Dobra zgodba znamk. Človeški možgani so priročno ožičeni tako, da se odzovejo na impresivno, prepričljivo pripoved. Sama nevroznanost in psiholingvistika dokazujeta, da je pripovedovanje (zgodb) najboljši in najučinkovitejši način, s katerim lahko pritegnemo pozornost ljudi tako, da se jim informacije, njihova sporočilnost, vtisne v spomin. Vpijanje dobrih zgodb je nagonsko. Bolj ko so avtentične, bolj jih ljudje cenijo ali jih pritegnejo. Ljudje bolj cenimo tudi tiste vsebine, ki so za nas pomembne, intimne ali družbeno relevantne. Samo dobra zgodba omogoča povezovanje z ljudmi, z izdelki.
Samo za naročnike
Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.
Že imate račun? Prijavite se.
Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.