RE: START – NADALJEVATI S TRADICIJO DOBRIH ZGODB

Tema

📅 08.03.2021

Vsaka znamka ima svojo zgodbo, ki jo govori, komunicira. Pripovedovanje zgodb je veščina, ki jo strokovnjaki in lastniki podjetij pilijo in izpopolnjujejo že desetletja. Spreminjajo in razvijajo pa se mediji, kanali prenosa, ki prinašajo nove kreativne načine komuniciranja. Če so se v začetku prejšnjega stoletja ta sporočila pretežno prenašala preko ust in lokalnih časopisov, je danes možnosti neomejeno. A bolj kot medij komuniciranja, je tu ključna zgodba znamk. Dobra zgodba znamk. Človeški možgani so priročno ožičeni tako, da se odzovejo na impresivno, prepričljivo pripoved. Sama nevroznanost in psiholingvistika dokazujeta, da je pripovedovanje (zgodb) najboljši in najučinkovitejši način, s katerim lahko pritegnemo pozornost ljudi tako, da se jim informacije, njihova sporočilnost, vtisne v spomin. Vpijanje dobrih zgodb je nagonsko. Bolj ko so avtentične, bolj jih ljudje cenijo ali jih pritegnejo. Ljudje bolj cenimo tudi tiste vsebine, ki so za nas pomembne, intimne ali družbeno relevantne. Samo dobra zgodba omogoča povezovanje z ljudmi, z izdelki.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.