📅 09.03.2022

PR teater, ki je potekal konec lanskega leta, je ponudil serijo zanimivih predavanj, katerih izluščke lahko shranimo v svoje zapiske znanj, védenj.

Jože Špiljak, starejši svetovalec pri komunikacijski družbi Herman & partnerji, je na zglednih dialogih z bivšima predsednikoma Slovenije (Kučan, Türk) soočil področje (ne)posrečenega korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Vstopanje z jezikovnimi sredstvi je velika odgovornost. Kdo lahko na osnovi izkušenj to bolje pove kot sam predsednik s kilometrino? Če se v javnih nastopih, medijih samo pojavljaš in si brez vsebine, potem to ni primer zglednega komuniciranja z javnostmi. Bivša predsednika sta nanizala nekaj svojih modrosti, ki so hvaležna popotnica za obstoječe in bodoče prestavnike odnosov z javnostmi. 1) Iskrenost v besedah je tista, ki v ljudeh vedno vzbudi zaupanje in dejansko se mora ta iskrenost čutiti kot čista emocija neposrednosti, brez prikrivanja. 2) Neizogibanje odgovorom; čeprav je laž, žal, nekaj vsakdanjega v  današnji politiki. Vrh vsega pa virtualne resnice vnašajo toliko več zmede in neverodostojnosti. 3) Samo z resnico stopiti iz povprečja in biti viden. 4) Zaupanje gradimo zelo dolgo, izgubimo pa ga lahko zelo hitro. 5) Verodostojnost, kredibilnost. 6) Resnost vsebine, ki ni trivialna. 7) Doslednost. 8) Pravočasnost. (9) Ravnotežje.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.