PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

Gaja

Uvodna misel urednice:

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Gaja Prestor

ZAJTRK & KAVA/ČAJ: Zajtrk je že od nekdaj moj najljubši obrok dneva. Razlikuje se glede na to, kakšen dan me čaka. Eden izmed mojih najljubših zajtrkov je ovsena kaša čokomalinček znamke Malinca, ki jo okrasim še s proteini iz Myprotein, različnimi namazi in masli, kot so npr. Rok’s peanut butter, in raznim sadjem. Zelo rada pa uživam tudi kefir znamke Krepko. Moja najljubša kava, ki si jo doma pripravim, je nespresso podaljšana kava.

VOZNI PARK: Že dobro leto vozim audija, ki sva ga kupila skupaj s partnerjem. Obožujem avtomatike, zato sem zelo vesela, da sva se ob nakupu avta odločila zanj. Res je prijeten in varen avto; obožujem njegov zvočni sistem.

GEL/MILO ZA TUŠIRANJE: Obožujem znamko Rituals, ki ima celo kolekcijo pen za prhanje. Sicer jih vedno kupim v tujini, ampak si naberem kar veliko zalogo. Zelo pri srcu so mi tudi kopalne ploščice znamke lush.

TELEFON: Že dobrih 6 let prisegam na Iphone. Težko bi se navadila katerega koli drugega telefona. A letos sem si omislila še drugi “službeni” telefon Xiaomi, ki ga uporabljam za pripravo vsebin za socialna omrežja, in moram reči, da sem zelo navdušena.

NAJLJUBŠI TRGOVEC: Hofer! Kvaliteta sadja in zelenjave se ne da primerjati s katerokoli drugo trgovino, vsaj po mojem mnenju. Redno kuham, zato mi je res všeč, da ima Hofer kvalitetne izdelke, ki so tudi prijazni za denarnico. Občasno tudi rada zavijem v Interspar po kakšne bolj fancy zadeve.

NAJLJUBŠA KAVARNA: Kavarna Rog v Ljubljani, sploh zaradi okusnih brunchov in zajtrkov. Tja z družbo redno zahajamo že kar nekaj časa. Družimo se vsak vikend in vedno je dober vibe. Če pa grem sama, grem zelo rada v kavarno Moderna pod Moderno galerijo Ljubljana, kjer je zelo mirno in cozy okolje, ko potrebuješ mir in tišino za delo na računalniku ali sestanke.

NAJLJUBŠA RESTAVRACIJA: Pop’s pizza LJ. Ni ga čez napoletansko svežo pico iz Popsa. Vse od strežbe do ambienta je popolno. Ne vem, ali sem že kje jedla boljšo pico. In tudi njihov tiramisu in limonina torta sta naravnost božanska.

NAJLJUBŠA/ŽELENA DESTINACIJA/POČITNICE: Tajska. Tajsko sem obiskala že na začetku leta 2020 in popolnoma me je prevzela. Ko sem tam, se mi zdi, da obstajam v drugi dimenziji. Vse je bolj počasno, ljubeče, pristno in prijetno. Obožujem tople kraje, ki mi predstavljajo veliko mero sprostitve in avanture. Kmalu se vračam nazaj.

NAJLJUBŠE TUJE MESTO: Pariz. Pariz sem obiskala enkrat, a sem se naravnost zaljubila vanj. Mesto ljubezni in umetnosti res opraviči svoj naziv. Mesto ima karakter in res dober vibe. Obožujem pariške ulice in jutra z vonjem po svežih rogljičkih in kavi.

NAJLJUBŠE DOMAČE MESTO: Ljubljana. Ni ga čez našo lepo prestolnico. Tudi, ko sem prej živela doma v Radečah, ni bilo slabo, a v Ljubljani se počutim najbolj domače. Mesto ima čudovite barve in je lepo v vseh pogledih. Mesto je toplo in ima res lepo mesto v mojem srcu; rada stanujem tu.

MORJE ALI HRIBI: Ne bi rekla, da imam prav najljubše morje. Z družino smo vedno dopustovali v Portorožu, zato me morda nanj vežejo lepi spomini. Veliko poletij pa sem preživela tudi v kampu v Poreču, kjer smo dopustovali s prijatelji.

ŠPORT: Obožujem fitness. Že tri leta obiskujem Alfa Gym v Ljubljani in se počutim že čisto domače. V fitnesu smo kot majhna družinica; počasi se že vsi poznamo med sabo. Vzdušje je res pristno in prijetno. Treningi z utežmi so mi res top.

GLASBA: Imam res najbolj čuden in mešan okus za glasbo. Poslušam prav vse zvrsti, odvisno od razpoloženja in dneva. Najljubša trenutna izvajalka mi je Adele.

ZAVAROVALNICA/E: Generali, tu sem zavarovana že celo življenje.

NAJ OBLAČILA: Obožujem nakupovanje v spletni trgovini Zalando. Tam najdem prav vse za vse priložnosti.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.