PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: Vesna Milek

27.02.2021 | Profil

"Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška. K deljenju svojih potrošniških navad smo povabili Vesno Milek, cenjeno novinarko, pripovedovalko, pisateljico."

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška. Namen rubrike Profil znanega potrošnika je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Slehernik od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem ko uporablja/kupuje določene izdelke ali se poslužuje določenih storitev ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk, tudi ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

K deljenju svojih potrošniških navad smo povabili Vesno Milek, cenjeno novinarko, pripovedovalko, pisateljico.

ZAJTRK & KAVA/ČAJ: Vsaj za zajtrk zaužiti nekaj zdravega, biojogurte Zelene Doline recimo, ročno izdelano hrustljavo granoloFruštek ali Moja presna granola, kavo Cafetino (espresso iz Mehike, Kolumbije ali Brazilije), ki me spomni na čas, ko sem potovala. V kavarnah pa seveda Illy, če ga naredijo dobro.

VOZNI PARK: Težko sem se poslovila od Minija, ki sem ga imela res rada, ker je tako ljubek, svoboden in retro; zdaj vozim majhnega črnega Volva, ki mi, ko spoznavam njegove lastnosti, postaja čedalje bolj všeč.

GEL/MILO ZA TUŠIRANJE: Rada podprem slovenske blagovne znamke, tako da se mi zdi še posebej fino, ker je Afrodita naredila serijo mil Kleopatra, posvečenih ptolemajski kraljici, o kateri že zadnjih deset let pišem roman. V tem času se potolažim tudi z različnimi izdelki iz Lusha, ker ima nagajive, duhovite naslove, ker ima organsko proizvedene produkte, omamno diši, in ker je trgovina pri Robbovem vodnjaku odprta.

TELEFON: iPhone, ne vem, zakaj sem še kar zvesta Applu − tako pri računalniku, iPadu kot telefonu. Najbrž zato, ker je ustvarjen za dotike, in ker je Steve Jobs za sabo pustil precej navdihujočih citatov, kakršen je recimo: »Ustvarjalnost je v resnici povezovanje stvari«.

NAJLJUBŠI TRGOVEC: Živim v centru Ljubljane, tako da je Maxi še vedno moja najljubša destinacija, takšne izbire bioizdelkov, sirov in rdečih vin ne najdem nikjer v bližini; prav tako grem rada do Mercatorja za Metalko, kjer me vsakič pozdravijo optimistične in nasmejane prodajalke. Tak majhen čudež v teh časih.

NAJLJUBŠA KAVARNA: Sem človek kavarnic, tam se zgodijo ideje, srečanja, navdih. Zato imam kar nekaj najljubših kavarn, ki so zaradi situacije postale »obljubljena dežela«. Najprej Ménagerie na Gornjem trgu, ker v njej dobim nostalgijo po pariških kavarnicah, in ker je tako lepo razmišljati, kako smo nekoč sedeli tesno skupaj. Pa tudi Vrt Lili Novy zaradi jazz in literarnih večerov, LP, Kavarna Moderna, boemski Daktari, včasih Zvezda ali Platana, kjer vedno srečam zanimive ljudi …

NAJLJUBŠA RESTAVRACIJA: Moram prav pobrskati po spominu, kdaj sem nazadnje jedla zunaj. »Pet do šest« na Gornjem trgu, za posebne priložnosti Strelec, za druženje pa TaBar in As Aperitivo, ki je zaradi izjemnega interierja (Nika Zupanc) in vrta vedno idealno mesto, kadar si razpoložen za srečanja − in ko se končno odpremo, bomo v takem razpoloženju najbrž vsi.

NAJLJUBŠA/ŽELENA DESTINACIJA/POČITNICE: Zadnjih nekaj let sem vsakič odletela na Kreto, kombinacija road tripa, odkrivanja neskončnih plaž, zgodovine in dobre hrane. Lani sem po dolgem času ponovno odkrila Brione, mešanico umetniškega doživetja v teatru Ulysses na Malem Brionu, mistične pokrajine, čistega morja, zgodovine in presunljivih podob čred jelenov, ki se pasejo ob mraku.

NAJLJUBŠE TUJE MESTO: Pariz. Od nekdaj sem zaljubljena v Pariz iz drugih časov, v Pariz v času Toulouse-Lautreca na Montmartru, v Pariz templjarjev, ki so si svoje utrdbe zgradili v Maraisu, v Pariz literarnih salonov, v čas francoske revolucije, ki ga začutiš, če sediš v baru Maxime in zreš na Place de la Concorde, kjer je stala giljotina; v čas Belle Époque in seveda v Pariz v norih dvajsetih, na Montparnassu, kjer so po kavarnah posedali surrealisti, Breton, Aragon, Dali in Buñuel, skupaj s pripadniki izgubljene generacije, kot so Hemingway, Fitzgerald, Gertrude Stein … Ta ljubezen je bila tako močna, da sem Parizu napisala celo knjigo. (nasmešek)

NAJLJUBŠE DOMAČE MESTO: Piran s svojimi ozkimi uličicami, zgodovino, cerkvijo, svetilnikom, kavarnami s pogledom na morje … Morda tudi zato, ker zdaj v tem obdobju tako obupno pogrešam pogled na morje.  

MORJE ALI HRIBI: Morje. Čeprav je podobno, kot če bi me vprašali gledališče ali koncerti. Oboje. Ampak trenutno bolj pogrešam odprta gledališča.

ŠPORT: Nisem ravno športen tip, čeprav sem v času pandemije prehodila vse kotičke Rožnika, Ljubljanskega gradu. Torej, če že moram: hoja v naravi. In plavanje − v morju.

GLASBA: Eklekticizem. Poslušam vse od jazza do rocka, od popa do klasike, od Davida Bowieja, francoskih šansonov, Magnifica, Momenta Cigana, Anbot, Nine Simone ali Zaz do Pink Floydov … Skratka, odločitev za najljubšo »super znamko« tu ne bo mogoča.

ZAVAROVALNICA/E: Mislim, da je zavarovalnica Generali, ki mi jo je priporočila agentka na Avto Krka.

NAJ OBLAČILA: Sama, recimo, obožujem slovenske oblikovalce, JSP, Akultura Alenke Globočnik, Zoofa … in torbice Marjete Grošelj, ki so res torbice z osebnostjo.  

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.