PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

18.04.2022 | Aktualno, Profil

Hamo

Uvodna misel urednice:

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Hamo

ZAJTRK & KAVA/ČAJ: Moj zajtrk je že leta samo črna turška kava. Brbončice so najbolj naklonjene arabiki, zato je v domači džezvi vedno Barcaffe, občasno pa tudi kakšna druga 100 % arabika.

VOZNI PARK: Pri avtomobilih nisem izbirčen; morda me zadnja leta bolj zanima, kako bi bila ta vožnja čim manj škodljiva za okolje. Zanimata me elektrika in carsharing. Avto, ki ga občasno potrebujem, mora biti majhen, vanj pa moram spraviti par kovčkov za kitare in sebe. Recimo Renault Twingo electric. Ko pridemo do motorjev, sem manj eko, ker je elektro ponudba še premajhna. Tudi sicer mi hlapi bencina v dvokolesnem sistemu dvignejo dlako in recimo, da ta greh vsaj malo odplačam s čim manjšo uporabo avta.

GEL/MILO ZA TUŠIRANJE: Uf. Nekaj, kar nima silikonov in diši po naravi. Poskušam razne reči, ki jih kuhajo domači proizvajalci, in čim manj takih, ki jih mešajo korporacije. Nisem obseden s tem, ampak generalno rad podpiram lokalne varilce piva, viskija in žajfnic.

TELEFON: Tudi tukaj sem eko. (😊) Že leta uporabljam jabolko. Vmes sem poizkusil androidni sistem in bil po tednu dni živčna razvalina. Navajen sem na ios in s tem sem posledično prepisal dušo na jablano. Če bi bilo po moje, bi imel samo stacionarca, žal samega sebe ne kličem prav pogosto, zato sem, kjer sem.

NAJLJUBŠI TRGOVEC: Teh je veliko. Hrana gre delno preko lokalnih kmetov, veliko pa iz merkatušparohoferlidlov. Tukaj bom poskušal fokus še bolj usmeriti k lokalcem, je pa res, da zato potrebuješ čas in boljšo organizacijo. Najhitrejši si še vedno v neki veliki trgovini, kjer je vse na enem mestu. To pa prispeva davek na to, kar zaužiješ. Všeč mi je, če se lahko s trgovcem ena na ena pomenim o tem, kaj bom kupil, pojedel, skuhal in spil. To je en fin družaben moment, ki ga v velecentrih praktično ni.

NAJLJUBŠA KAVARNA: Vse, kjer znajo narediti podaljšano kavo v malo skodelico. Če na tej točki zajebejo, me ni več tam. V Šentvidu grem najraje v park Žibert, v Kranju v Klubar, na Primorskem kamorkoli. 😊. Bolj ko greš proti obali, bolj jim je jasna moja kava in bolj me prepričujejo, da se kave ne podaljšuje. Dobra kavarna ti s kavo podari še dobro zgodbo. Malo debatice za zraven. V centru Ljubljane grem vedno k Čoklu; tam je kava čisto adijo.

NAJLJUBŠA RESTAVRACIJA: Belvedur v kraju z istim imenom. Že pot do tja je fantastična. Ko pa dobiš fuže s tartufi, ugotoviš, da tega prej nisi nikoli jedel. Tako zelo preprosto in tako zelo dobro.

NAJLJUBŠA/ŽELENA DESTINACIJA/POČITNICE: Upam, da je še nimam, destinacije. (😊) Rad imam počitnice, ampak rad spoznavam nove kraje, nove ljudi, navade. Pričakovanja si nastavim zelo nizko in potem sem lahko vedno navdušen. Nerad se ponavljam, ker so potem pričakovanja previsoka in počitnice postanejo neko jamranje, kako je bilo lani bolje … V republikah bivše Juge sem kar udomačen. Dobro mi denejo Bosanci, Dalmatinci, Srbi in Črnogorci, Makedonci, Hrvati. Težko bi kogarkoli izpostavil, vsi mi sedejo.

NAJLJUBŠE TUJE MESTO: Več jih je. Zelo me je očaral New York. Krasna multi kulti mineštra, kjer se lahko sprehajaš z nojem na glavi in se nihče ne bo vtaknil vate. Če si ljubitelj junkfooda, boš od tam prišel sit in srečen, da o trgovinah s kitarami sploh ne govorim. Paša za oči in bankrot za denarnico. 😊

NAJLJUBŠE DOMAČE MESTO: Težko rečem, mogoče Maribor, ker imam rad Štajerce in ker je to še vedno mesto, ki je od Mariborčanov. V Ljubljani težko srečaš lokalca; samo še turisti so tam. Sam sem iz Ljubljane in na Poštni ulici v Mariboru srečam več znancev kot v Ljubljani. Sploh ne upam čez Poštno, ker se zataknem vsaj v treh oštarijah. 😊.

MORJE ALI HRIBI: Vseeno, samo da je do tja čim več ovinkov. Z motorjem, počasi, da čutim, kako dišita zrak in svoboda. Cilj je povsem nepomemben.

ŠPORT: Nisem športnik, če pa že moram, potem je to motociklizem. Zadnje dni poskakujem po dvorišču s trial motorčkom. Fino se zgoniš, pa še na motorju si. To je res počasi in čez nemogoče ovire, ker dirkanje mene ne zanima.

GLASBA: Glasba je ljubezen, življenje, služba. Žanrsko sem precej neobremenjen. Zaradi službenih razlogov poslušam vse, iz ljubezenskih pa blues in rockenroll.

ZAVAROVALNICA/E: Pred-vojni dobičkarji mimo katerih, če še tako želim, ne morem. Nisem velik oboževalec zavarovalnic. Slaba karma. 😔

NAJ OBLAČILA: Tista, ki ravno prav skrijejo in ravno prav odkrijejo. Hladna poleti, topla pozimi … 😊 . Ker sem veliko na motorju in veliko na odrih, kjer se izvaja rokenrol, bo skupno oblačilo najverjetneje usnjena jakna. Na odru sicer ni treba, da so usnjene, za motor pa so preizkušeno boljše. Če bi iskal najboljšo lederco, je to Belstaff ali pa Rokker. Sicer zelo drage naložbe, ki jih lahko nosiš dve desetletji in po tem izgledajo še veliko bolje. Še nimam, ampak bom. Gorenjec v meni še vedno preračunava. 😊

vir slike: Marko Alpner

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.