PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: David Amaro

Aktualno, Prispevki, Profil

📅 13.09.2024

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Zajtrk & kava/čaj:

Najprej na tešče popijem čaj, ponavadi je to materina dušica ali ingverjev čaj. Potem pa brez treh jajc na oko in kos pirine kajzerice ne gre. Potem pride na vrsto kava, ponavadi iz vrečkice (Latte ali 3v1 Barcaffè). Ni moj sponzor, bi bilo pa lepo, če bi bili, glede na to, da jih pijem vsako jutro.

Vozni park:

Obožujem vožnjo v avtomobilu. Dlje kot se vozim, bolj pomirjen sem. Nikakor nisem zahteven glede opreme voznega parka ipd. Dobim pa kar panični napad, če je prostornina omejena, zato imam rad prostorno vozilo. Pa mi je vseeno, ali je letnik 1995 ali 2024. Da se lahko normalno premikam medtem, ko grem od točke A do točke B, to mi je zelo pomembno. To prihaja od doma, saj nikoli nismo imeli malih avtomobilov. Motorjev se bojim in mi ni prijetno na njih sedeti – tako izpostavljen nevarnosti. Nočem biti morbiden, ampak en napačen zavoj in že odletiš po zraku. Ta misel mi je grozovita. Zato ostajam zvest avtu.

Gel/milo za tuširanje:

Rad dišim kot urejen moški. Tu sem neobremenjen z znamko, čeprav pa me Old Spice spremlja od nekdaj. Tu je res moška energija v ospredju. Ne pomeni, da sem jaz zdaj nek alfa moški, a vseeno mi tak vonj doda samozavest. Potrudim se pa tudi, da ga je količinsko veliko, ko ga kupim.

Telefon:

Zaradi narave dela potrebujem ob sebi res čim bolj zanesljiv, preprost telefon, z veliko prostora in možnostmi ustvarjanja na njem. Moj telefon je zame kot prenosni računalnik. Na njem ustvarjam glasbo, snemam, montiram.. Zato mi je pomembno, da imam na njem čim več preprostih možnosti ustvarjanja, kot ima naprimer iOS – GarageBand, kjer lahko kjerkoli, kadarkoli nekaj glasbenega posnamem in ustvarim. In to zelo preprosto. Pomembno mi je tudi, da pošiljanje materiala drugim ljudem predstavlja čim manjšo logistiko, za kar je AirDrop perfekten.

Najljubši trgovec:

Jajca mi že od nekdaj prinese mami od sosednjega kmeta, tako da jem domača jajca, ker se res opazi razlika. Sicer pa sem neobremenjen, kam grem kupovati, pomembno mi je, da je čim bližje domu, saj nisem nekdo ki opravlja tedenske nakupe, temveč sem v trgovini vsak dan, po potrebi. Ni me veliko doma in mi je nesmiselno kupovati za naprej, saj je moj urnik velikokrat nepredvidljiv. Rad kupim nekaj, kar mi da občutek, da sem prihranil, pa tudi, če nisem. Zato me trgovci vedno dobijo, ko na izdelku piše npr: “2x piščančja bedra + 2x gratis”. Sem lahek plen marketinških trikov, v trgovini.

Najljubša kavarna:

Kjerkoli, kjer je mir in me spomni na alternativnost mojega Manchestra, kjer sem preživel 7 let življenja in se veliko zadrževal v tamkajšnjih kavarnah. Kavarna mora imeti neko svojo zgodbo in ‘vajb’. V Ljubljani mi je recimo všeč: Tozd Bar, kavarna v Narodni Galeriji pa tudi Kavarna Moderna… Zelo mi je pomembno, kje spijem kavico.


Najljubša restavracija:

Najraje imam restavracije, kjer lahko na meniju dobim vse. V takih restavracijah je ponavadi hrana tudi najbolj sveža, saj so najbolj obiskane in morajo imeti štedilnik ves čas prižgan 😊. Sem neizmerno nezahteven glede hrane; bolj preprosta kot je, boljša je. Razumem čar ‘fensi’ restavracij s številčnimi hodi in hrano, kot so žabji kraki, polži, tartufi ipd., a še vedno najraje zavijem nekam, kjer dobim ogromno porcijo pire krompirja z dunajskim zrezkom.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Zelo si želim spoznati New York, čeprav mi ta »American dream« ne zveni več tako sanjsko kot včasih … New York v decembrskem času je zagotovo čaroben. Sicer pa me dolga potovanja z letalom zelo utrudijo in moram imeti dovolj časa za regeneracijo, ko pristanemo … Prevečkrat se mi je že zgodilo, da smo pristali in šli takoj v akcijo ter odkrivanje mesta, saj je potrebno izkoristiti vsako sekundo, jaz pa kot zombi, ki sploh ne more zaužiti lepote dopusta, saj sem preprosto še vedno izmučen od samega potovanja. Zato New York in to tako za deset dni, da lahko vmes tudi malo počivam 😊.

Najljubše tuje mesto:

Manchester bo za vedno imel posebno mesto v srcu. Je poln priložnosti in odličen prikaz velike skupnosti. Kar drugačno mesto od Londona, saj se čuti ta lokalni duh. Navkljub veličini mesta, so vsi, ki tam živijo, povezani in skupaj ustvarjajo lepoto tega velemesta. Me je pa navdušil tudi Dubaj, ki me je sicer prva dva dni pustil v popolnem šoku, saj mi sprva ni bila blizu ta sterilnost, ki jo prinašajo ulice, interakcije ipd. Tam je res vse ‘perfektno’ in na to nisam navajen. Zadnji dan, ko sem bil tam, pa mi je prirasel k srcu, počutil sem se zelo varnega in za vse je bilo poskrbljeno, če sem kadarkoli karkoli potreboval. Rad bi ga še enkrat obiskal ter ga od prvega dne konkretno zaužil.

Vir: Freepik.

Najljubše domače mesto:

Bled. Moj domači kraj, z bogato zgodovino in res je raj na zemlji. Še danes me pusti brez besed v svoji lepoti.

Morje ali hribi:

Oboje ima svoj čar, a zagotovo bolj obožujem morje. In prav vseeno mi je, kje sem, le da se čuti ta morski zrak. Poreč ali Gran Canaria; vse je isto. Čeprav, vseeno morda najrajši Dalmacija, kjer se počutim, kot da sem nekje v tujini, pa ni nekaj pretirano daleč.

Vir: Freepik.

Šport:

Športno aktiven sem res že od nekdaj. V fitness sem začel hoditi že pri 16-ih letih in si takrat nekako »zdefiniral« postavo … Mislim, da so tista leta najbolj pomembna za definicijo postave in tudi grajenje odnosa do športa. Nekaj časa sem treniral in učil tudi ples, pri katerem je športna disciplina tudi zelo pomembna. Zadnja tri leta pa sem največ v ‘street workout’-u. Ni lepšega, kot lepo vreme in treniranje, na svežem zraku. Tudi mišice čisto drugače delujejo, če trenirajo le s svojo težo. Se pa rad vrnem tudi v fitness;, takrat pa navadno treniram z mojo osebno trenerko, Lauro Škvorc.

Glasba: 

Z glasbo sem obdan od otroških dni. Konec koncev se z njo ukvarjam že od 12. leta starosti in imam do le-te veliko strahospoštovanje. Ljudje glasbo velikokrat jemljejo preveč resno in kar naenkrat so vsi postali glasbeni kritiki in pozabili v njej uživati. Kdo je tisti človek, ki bo rekel, da npr. Taylor Swift kar ni bila dobra pevka, ko se jo primerja z Whitney Houston? Tu pač ni primerjave. Dve vokalistki z drugačnimi, iskrenimi zgodbami. Zato na glasbo gledam vsako leto manj obremenjeno in tudi svojega ustvarjanja se lotevam tako … Zato na primer na svojih samostojnih koncertih res pojem tisto, kar vem, da lahko na svoj način predstavim in ljudem nekaj dam na tak način samo jaz. To učim tudi svoje učence (učim namreč tudi petje); želim jim predati sporočilo, naj bodo ponosni na svoj glas, brez primerjav z drugimi, saj iskrenost vedno najde pravo publiko.

Zavarovalnica/e:

Prva stvar, ki mi tu pade na pamet, je, da je zelo neodgovorno od mene, da nikoli ne zavarujem svojega telefona, ki ga vsaj trikrat letno nekako poškodujem in nisem najbolj zanesljiv (do samega sebe) v tem smislu. Se pa poskušam ne preveč ukvarjati z zavarovanji ipd., da si nase slučajno ne prikličem kakšne nezgode. Moja mami me je učila, da zna človek take stvari tudi sam nase priklicati. Vseeno sem rad čim bolj zdrav kot z zavarovalniškim denarjem v denarnici.

Naj oblačila:

Rad se oblečem situaciji primerno, zato v moji omari najdeš razna oblačila. Neverjetno je tudi, kako človek spremeni nek del osebnosti v sebi glede na oblačilo, ki si ga nadene. Zase menim, da sem najbolj pristen v ‘casual’ obleki, zato tudi, ko sem na dogodku, ki zahteva eleganco, poskrbim, da to spoštujem, a vseeno dodam na primer »teniske« in ne preveč elegantnih čevljev. Ali pa obujem elegantne čevlje z malo bolj sproščenim zgornjim delom.

Vir: Freepik.

Ostali prispevki

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

MESSVJU: Tanya Smiles

MESSVJU: Tanya Smiles

Tanya Smiles. Testira in ocenjuje hrano & pijačo. Ustvarja tedenske vloge iz vsakdanjega življenja in vloge z izletov in potovanj. Še posebej so ji ljubi muzeji in galerije. Uživa v dobri kavi, še boljši hrani, rada bere in se druži.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

KAJ PRAVITA: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè, senior in Jelena Milinkovič, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè

Izkušena dolgoletna brand managerja mogočne znamke za kavo sta delila ključne zapovedi dobrodošlega delovanja v panogi.

Rada ustvarjata v delovnem okolju, v katerem uporabniki sodelujejo, aktivno komunicirajo, zaradi česar se počutita nadvse hvaležna, saj tako vzpostavljeno ozračje ne le bogati delo, ampak tudi bogati samega posameznika. Vsak dan je priložnost za rast, četudi to pomeni premagovanje težkih ovir. Izpostavljata pomen odnosov v kolektivu zelo različnih strok kot zelo ključnih, ki jih ne gre zanemarjati.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.