Pripravila in spraševala: Valeriya Koval
Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.
Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.
Bernardo Brizani
Zajtrk & kava/čaj:
Rogljiček in espresso.
Vozni park:
BMW.
Gel/milo za tuširanje:
Palmolive / Head&Shoulders / Dior.
Telefon:
Iphone.
Najljubši trgovec:
Nekaj jih je: BTC, Massimo Dutti, Galerija Emporium.
Najljubša kavarna:
Opera Bar, Vila Bled, Jezero Jasna, Hotel Slon, Kavarna Union.
Najljubša restavracija:
AS Ljubljana.
Najljubša/želena destinacija/počitnice:
Topli kraji; Sejšeli, Fidji.
Najljubše tuje mesto:
Severno; Oslo (Norveška). V Evropi: Italija! USA: New York.
Najljubše domače mesto:
Ljubljana!
Morje ali hribi:
Morje definitivno. Dalmacija/Istra. V hribe ne hodim (Šmarna gora, Rožnik).
Šport:
Hoja v naravi. Pred tem pa: judo, boks.
Glasba:
Vsi žanri v najbolj kvalitetni obliki: Al Jareeu, Quincy Jones, David Sanborn, Marcus Miller. Slovenska glasbena scena: Avseniki. Klasična scena: Yo Yo Ma, Mischa Maisky, Natalia Gutman. Pop: Dua Lipa, Rita Ora, Michael Jackson, BabyFace.