PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Profil znanega potrošnika: Ana Praznik

profil ana praznik

Uvodna misel urednice:

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Slehernik od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem ko uporablja/kupuje določene izdelke ali se poslužuje določenih storitev ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk, tudi ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Zajtrk & kava/čaj: Za zajtrk si sploh med tednom rada privoščim kosmiče, ki jih nadgradim z  Malincinimi “namazi” indijskega oreščka, dodam goji jagode, kakšno žličko domače marmalade za sladkost in obvezno grški jogurt. Med vikendom, ko imamo družinske zajtrke, pa si privoščimo tudi kakšno omleto s svežo bio zelenjavo.
Kadar imam obdobje pitja kave, je to zagotovo Barcaffè, tu in tam pa si jutro popestrim in presekam rutino s kavo ali črnim čajem iz Ruande. S tem me zalaga moj brat, ki pogosto potuje tja.

Vozni park: Trenutno vozim Renault Megane Grandtour, ki pa bo, ko bo oddelal svoje, zamenjan s kakšnim električnim ali hibridnim vozilom. Se mi zdi pomembno, da na vse možne načine pripomoremo k bolj zelenemu načinu bivanja na Zemlji.

Gel/milo za tuširanje: Skupni imenovalec naše družine je zagotovo suha koža. Vsi trije smo ji podvrženi, zato uporabljamo Mixa olje za tuširanje, prav tako losjon za telo. Skrb za kožo je izjemnega pomena.

Telefon: Hja. Večne borbe imam s telefoni. Kot da me ne marajo. Zdržijo slabi dve leti, potem pa gre počasi vse po gobe. Trenutno uporabljam Samsung Galaxy S9, za katerega sem si ravno kupilo dodatno 64 GB sd kartico, ker mi zmanjkuje prostora.

Najljubši trgovec: Ker smo zelo izbirčni pri sestavinah, jih tudi iščemo tam, kjer jih ponujajo. Doma ne jemo mesa in ugotovila sem, da imajo v Hoferju izjemno, raznoliko ponudbo nemesnih izdelkov. Tako, da največkrat zaidemo kar tja.

Najljubša kavarna: To je zagotovo Gramofonoteka v Mariboru. Dopoldan odlična kavica, zvečer pa izjemen izbor vrhunskih kraft piv, ki jih obožujem.

Najljubša restavracija: Pri nas doma se vsak dan kuha. Moj Peter je pravi masterchef in jemo res raznoliko hrano. Tako da, kadarkoli gremo jest v restavracijo, smo ponavadi razočarani. Sploh, ker mnogi chefi, kuharji še vedno ne vedo, kaj nemesnega bi pripravili vegetarijancem. Si pa tu in tam privoščimo razvajanje v restavraciji Mak.

Najljubša želena destinacija/počitnice: Želim si obiskati južno Ameriko. To je na moji listi želja. Kdaj se bo uresničila, pa vprašanje.

Najljubše tuje mesto: Navdušena sem na Rigo in Vilno. Izjemna akrihtektura in mesti, kamor se bom zagotovo še vrnila.

Najljubše domače mesto: Zagorje ob Savi in Maribor. Klišejsko, vem. Ampak je res. Dom je pač dom.

Morje ali hribi: Morje je prva izbira in takoj za njim so hribi.

Šport: Absolutno. Šport me spremlja že od malih nog in ne znam si predstavljati življenja brez miganja.

Glasba: Glasba je hrana za mojo dušo.

Naj oblačila: V oblačilih se rada počutim udobno, hkrati pa želim, da določeni kosi malo izstopajo. Imam pa zelo rada posebne uhane. In Manca Grubič s svojo blagovno znamko Manca narejeno s srcem zadovolji še tako zahteven okus.

profil ana praznik

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.