PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

PIVOVARNA UNION – 160 LET TEKOČEGA ZLATA

PivovarnaUnion160let-130

Pivovarna Union obeležuje 160-letnico in 10-letnico gostoljubja Pivnice Union. Ob tem jubileju so razkrili tudi načrte za izgradnjo Mestne pivovarne Union. V prvem desetletju Pivnice Union so postali nepogrešljiv del ljubljanske pivske in kulinarične scene, kjer se prepletata bogata zgodovina in sodobna pivovarska umetnost. Pred prenovo so pivnico obiskali znani Slovenci, sledilci znamke Union in številni ljubitelji tekočega zlata. Razgrnitev načrta za izgradnjo Mestne pivovarne Union je nov razvojni mejnik v bogati zgodovini znamke ter prostor za umeščanje inovacij ter novosti v varjenje in uživanje hmeljevega napitka.

Pivovarna Union \ 160 let by Ziga Intihar.

160 let ustvarjanja vrhunskih piv, ki povezujejo generacije

Pivovarna Union je začela svojo zgodbo leta 1864, ko so otroci tedanjega politika in gospodarstvenika Johanna Koslerja – Johann mlajši, Josef, Peter in Maria – podedovali družinsko premoženje in se odločili ustanoviti pivovarno. Od skromnih začetkov leta 1864 je Pivovarna Union ostala simbol inovativnosti, tradicije in vrhunske kakovosti. V 160 letih je preživela mnoge zgodovinske prelomnice, tehnološke preobrazbe in spremembe v pivskih navadah, vendar je ostala zvesti svojemu poslanstvu – ustvarjati vrhunska piva, ki povezujejo generacije. S spoštovanjem do tradicije in usmerjenostjo k trajnostnemu razvoju, inovacijam in odličnosti zre v novo dobo pivovarstva.

Prihaja Mestna pivovarna Union

Z novim projektom v okviru Pivnice Union želijo ohraniti tesno povezavo s prestolnico in lokalno skupnostjo. Hkrati pa ustvariti sodoben prostor, kjer se bogata pivovarska tradicija prepleta z inovativnimi pristopi k pivovarstvu. Mestna pivovarna Union bo ponujala edinstveno doživetje, saj bo združevala proizvodnjo vrhunskih piv v omejenih serijah z interaktivnimi vsebinami za obiskovalce ter omogočala vpogled v celoten proces nastajanja piva. S tem projektom utrjujejo zavezo k trajnostnemu razvoju, izbiri lokalnih surovin ter spoštovanju našega okolja. Obiskovalci se lahko ob postanku v Pivnici Union ustavijo tudi v muzeju Union Experience, ki je doslej gostil že več kot 500.000 obiskovalcev in si pridobil svoje mesto tudi na priljubljeni potovalni aplikaciji.

Pivovarna Union \ 160 let by Ziga Intihar.

Druga dekada Pivnice Union

Pivnica Union bo še naprej navdihovala z drznimi inovacijami in brezkompromisno kakovostjo. V sodelovanju z Mestno pivovarno Union bo ljubiteljem piva ponudila unikatno doživetje, kjer se tradicija prepleta z najsodobnejšimi trendi. Pripravlja nepozabne trenutke, ki združujejo pivo, glasbo in popularno kulturo. Ostaja zavezana lokalni skupnosti, trajnostnim praksam in obogateni ponudbi, ki bo navduševala vse, ki cenijo pristno in odgovorno uživanje.

Pivovarna Union \ 160 let by Ziga Intihar.

 

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.