PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

peugeot_ai_ambassador_retoba

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju.

Projekt je najprej osvojil nagrado Peugeot Awards 2024, in sicer v kategoriji Disruptive Practices,  Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008 je izstopal s svojo inovativnostjo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, prednakupnih procesov in pristopov k trženju. Priznanje je dokaz, da je slovenska strokovnost na področju umetne inteligence v koraku s svetovnimi standardi.

Projekt se je v nadaljevanju uvrstil še med finaliste za European Excellence Awards 2024, eno najprestižnejših evropskih priznanj na področju komuniciranja in tržnega komuniciranja. Mednarodna strokovna javnost ga je prepoznala kot izjemen dosežek v dveh kategorijah, in sicer v Automotive, kjer je bil uvrščen med tri najboljše projekte, in AI in Communication, kjer se je uvrstil med pet najboljših projektov. Zaključna prireditev, ki je potekala decembra lani v Berlinu, je dodatno izpostavila ta projekt kot eno vodilnih rešitev v avtomobilizmu in uporabi umetne inteligence v trženju.

Vir: iPROM.

Virtualni AI-Ambasador je rezultat slovenskega znanja in interdisciplinarnega sodelovanja. Projekt za novi Peugeot 2008 je nastal v sodelovanju strokovnih ekip laboratorija Retoba in Peugeota Slovenija, ki sta ga vodila Simon Cetin, vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey ter direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija.

Vir: iPROM.

Med obstoječimi in prihodnjimi praksami dobrih uporabniških izkušenj in prodaje bodo vedno bolj uspešne tiste, ki bodo znale graditi most z znamčenjem. Sinhronizacija identitete znamke z uporabniško izkušnjo ustvarja okolje in priložnost za nepozabno izkušnjo, ki pušča sledi v duši potrošnika, kupca, uporabnika. Dosledno izpostavljanje identitete znamke v prilagojenem uporabniškem vmesniku, skozi pripovedovanje zgodb, vizualne elemente, ton glasu itd. je temeljno priložnostno okno v zaupanje in končno zvestobo.

Vir: iPROM.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.