Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju.
Projekt je najprej osvojil nagrado Peugeot Awards 2024, in sicer v kategoriji Disruptive Practices, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008 je izstopal s svojo inovativnostjo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, prednakupnih procesov in pristopov k trženju. Priznanje je dokaz, da je slovenska strokovnost na področju umetne inteligence v koraku s svetovnimi standardi.
Projekt se je v nadaljevanju uvrstil še med finaliste za European Excellence Awards 2024, eno najprestižnejših evropskih priznanj na področju komuniciranja in tržnega komuniciranja. Mednarodna strokovna javnost ga je prepoznala kot izjemen dosežek v dveh kategorijah, in sicer v Automotive, kjer je bil uvrščen med tri najboljše projekte, in AI in Communication, kjer se je uvrstil med pet najboljših projektov. Zaključna prireditev, ki je potekala decembra lani v Berlinu, je dodatno izpostavila ta projekt kot eno vodilnih rešitev v avtomobilizmu in uporabi umetne inteligence v trženju.

Virtualni AI-Ambasador je rezultat slovenskega znanja in interdisciplinarnega sodelovanja. Projekt za novi Peugeot 2008 je nastal v sodelovanju strokovnih ekip laboratorija Retoba in Peugeota Slovenija, ki sta ga vodila Simon Cetin, vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey ter direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija.

Med obstoječimi in prihodnjimi praksami dobrih uporabniških izkušenj in prodaje bodo vedno bolj uspešne tiste, ki bodo znale graditi most z znamčenjem. Sinhronizacija identitete znamke z uporabniško izkušnjo ustvarja okolje in priložnost za nepozabno izkušnjo, ki pušča sledi v duši potrošnika, kupca, uporabnika. Dosledno izpostavljanje identitete znamke v prilagojenem uporabniškem vmesniku, skozi pripovedovanje zgodb, vizualne elemente, ton glasu itd. je temeljno priložnostno okno v zaupanje in končno zvestobo.
