Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

peugeot_ai_ambassador_retoba

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju.

Projekt je najprej osvojil nagrado Peugeot Awards 2024, in sicer v kategoriji Disruptive Practices,  Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008 je izstopal s svojo inovativnostjo pri izboljšanju uporabniške izkušnje, prednakupnih procesov in pristopov k trženju. Priznanje je dokaz, da je slovenska strokovnost na področju umetne inteligence v koraku s svetovnimi standardi.

Projekt se je v nadaljevanju uvrstil še med finaliste za European Excellence Awards 2024, eno najprestižnejših evropskih priznanj na področju komuniciranja in tržnega komuniciranja. Mednarodna strokovna javnost ga je prepoznala kot izjemen dosežek v dveh kategorijah, in sicer v Automotive, kjer je bil uvrščen med tri najboljše projekte, in AI in Communication, kjer se je uvrstil med pet najboljših projektov. Zaključna prireditev, ki je potekala decembra lani v Berlinu, je dodatno izpostavila ta projekt kot eno vodilnih rešitev v avtomobilizmu in uporabi umetne inteligence v trženju.

Vir: iPROM.

Virtualni AI-Ambasador je rezultat slovenskega znanja in interdisciplinarnega sodelovanja. Projekt za novi Peugeot 2008 je nastal v sodelovanju strokovnih ekip laboratorija Retoba in Peugeota Slovenija, ki sta ga vodila Simon Cetin, vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey ter direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija.

Vir: iPROM.

Med obstoječimi in prihodnjimi praksami dobrih uporabniških izkušenj in prodaje bodo vedno bolj uspešne tiste, ki bodo znale graditi most z znamčenjem. Sinhronizacija identitete znamke z uporabniško izkušnjo ustvarja okolje in priložnost za nepozabno izkušnjo, ki pušča sledi v duši potrošnika, kupca, uporabnika. Dosledno izpostavljanje identitete znamke v prilagojenem uporabniškem vmesniku, skozi pripovedovanje zgodb, vizualne elemente, ton glasu itd. je temeljno priložnostno okno v zaupanje in končno zvestobo.

Vir: iPROM.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).