Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
Že imate račun? Prijavite se.
Ostali prispevki
Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.
Na slovenski trg je pravkar vstopil Admixer Media, uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads. Zastavljeno strateško partnerstvo je namenjeno zagotavljanju »boljše podpore, deljenju uvidov in širjenju primerov dobrih praks med lokalnimi oglaševalci in agencijami«, so sporočili.
Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.
Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…
V Unionski secesijski dvorani so se zbrani gostje, ob glasbi v živo, prepustili zgodbam mode. Vsa oblačila in modni dodatki so izdelani kot unikati ali maloserijsko, v lokalnih delavnicah ter z domačim strokovnim znanjem, oblikovalsko vizijo in ljubeznijo do ustvarjanja…
Ljubljana, september 2024 – Ljubljanski teden mode (LJFW) letos praznuje 10. obletnico, z največ predstavitvami na modni pisti doslej. Potekal bo...
Komentarji
0 komentarjev