Turizem ima na eni strani nešteto obrazov in na drugi nešteto izzivov. Prav zato so različne destinacije »lahko« privlačne za različne skupine turistov. Realnost je premnogokrat drugačna, saj se, pod krinko manjšega tveganja, destinacije poslužujejo generičnih komunikacijskih pristopov.
V aktualni raziskavi, ki temelji na umetni inteligenci, smo v nemškem svetovalnem podjetju BrandTrust preučili status quo in digitalno uspešnost 25 destinacijskih znamk v nemško govoreči regiji. Rezultati jasno kažejo, da se morajo tako regije kot mesta odmakniti od uniformiranosti, če želijo biti uspešni tudi v prihodnosti. Raziskave za slovenska mesta in regije danes sicer nimamo, a se lahko hitro prepoznamo v izkušnjah Nemčije, Avstrije in Švice. V privabljanju popotnikov po Evropi namreč tekmujemo prav s slednjima.
Kaj so spoznanja in kaj priporočila?
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev