Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Superbrands-008

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025.

Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere panoge gre (glede na preteklo leto) najbolj izpostaviti, katerim znamkam slovenski potrošniki ostajamo zvesti, katere nove znamke so priplavale v ospredje in spremenile znamčni zemljevid, katera panoga ostaja pomembna oz. ključna … Podrobneje v marčevski številki Super Znamke, ki je v nastajanju.

Po uradni razgrnitvi rezultatov in zanimivosti je potekal pogovor s tremi superbrandi, predstavniki znamk, ki so že nekaj let del družine Superbrands Slovenija ter po neodvisni raziskavi Ipsos Slovenija sodijo v krog prvih najbolje ocenjenih znamk: Anita Srac, vodja marketinga pri Lidl Slovenija, Katja Sabadin, brand manager pri Pivovarna Laško Union in Matija Šinigoj, član uprave za trženje in razvoj pri Income Leone. Ines Markovčič, urednica revije Super Znamka, ki je okroglo mizo povezovala, je odprla diskusijo, zakaj so kultura in prakse znamčenja pomembne bolj kot kdajkoli. Predstavniki znamk so razgrnili svoje ugotovitve pri komuniciranju s potrošniki ter soglasno potrdili, da je znamčenje zelo zahtevna, a hkrati zelo simpatična naloga, ki pušča sledi v očeh zadovoljnih potrošnikov. Je kot »hobotnica«, ki s svojimi lovkami nikoli ne počiva ter zgledno opravlja svoje naloge pri rasti in razvoju znamk.

Da dobro znamčenje je in ostaja ključno, pa bo glavno vodilo novega kluba, gibanja za rast in razvoj znamčenja, ustanovljen pod okriljem Super Znamke, edine specializirane revije za znamčenje v Sloveniji. Boško Praštalo ga je na dogodku napovedal kot okolje »stroka za stroko«, v katerem se bodo povezovali najboljši strokovnjaki za znamčenje v industriji. Z letnimi izobraževalnimi dogodki in delavnicami bo namenjen vsem, ki želijo razumeti in nadgraditi svoje znamke pri ustvarjanju. Je in bo srce znamčenja! Več na: https://superznamka.si/klub-2/.

Avtor fotografij: Okis video produkcija in fotografija.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.