Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025.
Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere panoge gre (glede na preteklo leto) najbolj izpostaviti, katerim znamkam slovenski potrošniki ostajamo zvesti, katere nove znamke so priplavale v ospredje in spremenile znamčni zemljevid, katera panoga ostaja pomembna oz. ključna … Podrobneje v marčevski številki Super Znamke, ki je v nastajanju.
Po uradni razgrnitvi rezultatov in zanimivosti je potekal pogovor s tremi superbrandi, predstavniki znamk, ki so že nekaj let del družine Superbrands Slovenija ter po neodvisni raziskavi Ipsos Slovenija sodijo v krog prvih najbolje ocenjenih znamk: Anita Srac, vodja marketinga pri Lidl Slovenija, Katja Sabadin, brand manager pri Pivovarna Laško Union in Matija Šinigoj, član uprave za trženje in razvoj pri Income Leone. Ines Markovčič, urednica revije Super Znamka, ki je okroglo mizo povezovala, je odprla diskusijo, zakaj so kultura in prakse znamčenja pomembne bolj kot kdajkoli. Predstavniki znamk so razgrnili svoje ugotovitve pri komuniciranju s potrošniki ter soglasno potrdili, da je znamčenje zelo zahtevna, a hkrati zelo simpatična naloga, ki pušča sledi v očeh zadovoljnih potrošnikov. Je kot »hobotnica«, ki s svojimi lovkami nikoli ne počiva ter zgledno opravlja svoje naloge pri rasti in razvoju znamk.
Da dobro znamčenje je in ostaja ključno, pa bo glavno vodilo novega kluba, gibanja za rast in razvoj znamčenja, ustanovljen pod okriljem Super Znamke, edine specializirane revije za znamčenje v Sloveniji. Boško Praštalo ga je na dogodku napovedal kot okolje »stroka za stroko«, v katerem se bodo povezovali najboljši strokovnjaki za znamčenje v industriji. Z letnimi izobraževalnimi dogodki in delavnicami bo namenjen vsem, ki želijo razumeti in nadgraditi svoje znamke pri ustvarjanju. Je in bo srce znamčenja! Več na: https://superznamka.si/klub-2/.
Avtor fotografij: Okis video produkcija in fotografija.