Naša naloga je, da smo najprej kreativni v kreiranju prave ekipe.

Aktualno, Kolumne

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence superbrands slovenija, o kreativnosti znamk.
Boško
📅 24.01.2022

Zadnje vprašanje, ki mi ga je naša urednica Ines postavila pri mojem izzivu spisati nov uvodnik, je bilo: »Kaj nam kreacija lahko da? Začnem in zaključim lahko s preprostim odgovorom »vse«, kar pa seveda ni kreativno.

Kaj nas je pripeljalo do današnje točke? Kako smo uspeli kreirati obstoječi svet, podjetja, blagovne znamke? Kakšno vlogo so pri tem imele kreativne blagovne znamke in kdo je skozi te blagovne znamke izražal svojo kreativnost? Izredno pomembno vlogo pri postavitvi novih trendov, sodobnega načina življenja je imela prav kreativnost blagovnih znamk oziroma posameznikov in ekip, ki kreirajo blagovne znamke v določnem okolju. Kombinacija pravih posameznikov, sodobne tehnologije in pričakovanja trga poskrbi, da blagovna znamka skozi produkt, storitev, komunikacijo izžareva svojo kreativnost. V teoriji vsi vemo, da je skoraj nemogoče kreirati v toksičnem okolju, kjer ni psihološke varnosti, kjer se ne spodbuja kreativnosti. Prav tako se večina nas zaveda, da vsak izmed nas izraža kreativnost na svoj način, kar pomeni, da lahko vsak izmed nas na svoj način prispeva, da blagovna znamka izžareva primerno kreativnost in tako dejansko vstopi ali obstane na trgu.

Pravo vprašanje se postavlja, kdo v organizaciji je zadolžen, da se kreira kreativno okolje, ki bo dolgoročno omogočilo, da blagovna znamka izžareva primerno kreativnost. Na kratko lahko rečem »vsi, ki so del organizacije«, ker je od kreativnosti vseh sodelavcev odvisen končni uspeh blagovne znamke. V primeru kreativnosti je ključen človeški faktor, le posamezniki oziroma ekipe so tiste, ki lahko prispevajo k temu, da so blagovne znamke kreativne, da so nenehno sodobne tako, da kreirajo nove trende ali pa se preprosto prilagodijo le-tem. Zakaj je to pomembno? Preprosto, ker je potrošnik vedno bolj zahteven, ozaveščen in pričakuje kreativnost s strani blagovnih znamk. Nikoli ne smemo pozabiti na konkurenco in na to, da nam danes sodobna tehnologija omogoča, da se vedno bolj kreativno izražamo.

Večina blagovnih znamk obstaja zaradi končnega potrošnika; še vedno je človek tisti, ki v večini primerov gradi blagovne znamke. Naša naloga je, da smo najprej kreativni v kreiranju prave ekipe in spodbujanju kreativnega okolja s ciljem, da se naša blagovna znamka čim bolj približa zahtevam in potrebam končnega potrošnika.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.