Namesto plastične: kavna skodelica, ki funkcionira kot kornet?

Aktualno, Prispevki

📅 16.12.2021

Popijem svojo kavo in nato pojem skodelico? Si lahko zamislimo kaj takega? Da. Rešitev sta iznašli in vpeljali dve prijateljici, Aniyo Rahebi and Catherine Hutchins, naveličani igre kulture odpadkov. Vsako leto se menda v Ameriki zavrže 50 milijard skodelic, tj. skupina izdelkov, ki se uporabljajo le približno eno uro, pravijo statistike, ki štejejo rabo kavnih take-away skodelic za enkratno uporabo. Podatka za Evropo žal nimamo, a gotovo se tem navadam iz leta v leta približujemo. Prijateljici sta tako ustanovili Good Edi z misijo: pojejte kavno skodelico za enkratno uporabo, namesto da jo zavržete!

Good Edijeve skodelice so narejene iz ovsenih in žitnih zrnc, so brez GSO in okusne kot dober piškotek, ki se kar topi v ustih. Vrh vsega pa lahko vročo tekočino zadržijo tudi do 8 ur ter se popolnoma razgradijo v samo 2 tednih (v kolikor se odločimo, da jih po pitju kave ne zaužijemo, ampak samo zavržemo med odpadke). Primerjajmo to samo z običajnimi papirnato-plastičnimi skodelicami, ki se bodo držale na tem planetu še dolgo potem, ko tudi nas ne bo več. 99,75 % skodelic za enkratno uporabo se namreč ne da niti reciklirati.

Ko sta ti nadvse domiselni Avstralki iz Melbourna kreirali rešitev, sta veliko razmišljali tudi o dobri uporabniški izkušnji: da so tako užitne skodelice hrustaljave in obenem ne spremenijo posameznikove naklonjenosti do njegove najljubše kave. Da je v ospredju sporočilo: dobro za ljudi in za naravo. Manj si tudi obremenjen, če jo zavržeš v koš in se ti je ne ljubi pojesti. Pomemben pri vsem skupaj pa je tudi vidik zdravja: klasične plastične to go skodelice potem, ko vanjo zlijemo vročo tekočino priljubljenega kavnega napitka, topijo plastiko neposredno iz sten skodelice, ki jo potem z vsakim požirkom v majhnih delčkih zaužijemo. Zato je skrajni čas za preklop na eko alternativo, kot sta premišljevali ustanoviteljici Good Edi.

So 100 % veganske, niso pa še brezglutenske, a delajo na temu, kot je razbrati iz njihove bodoče delovne strategije. Pri tem vafelj kornetu se sama samo še sprašujem, kako je s higienskim vidikom, zdaj še posebej, ko smo se v covid-19 paniki navadili na čistočo pri vsem, česar se dotikamo. Ekipa Good Edi je v ta namen dodala še recikliran papirnat ovoj.

Kavna skodelica
vir slike: Good Edi

Ostali prispevki

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja